„Hyundai“ vairavimo iššūkyje – modelių gama ir magiška raidė N

„Hyundai“ atstovas Lietuvoje „Fakto auto“ surengė „vairavimo iššūkį“ – renginį „Hyundai driving challenge“, kurio metu buvo galima Elektrėnų kartodromo trasoje „Speedway“ išbandyti visus šio Korėjos gamintojo modelius. Benzininius ir elektrinius. Paprastus ir pažymėtus N raide. N-18 ar N-21?
„Hyundai“ vairavimo iššūkyje – modelių gama ir magiška raidė N
„Hyundai“ vairavimo iššūkyje – modelių gama ir magiška raidė N / Fakto auto nuotr.

Intrigos važiavimams suteikė du instruktoriai: Europos Le Mano lenktynių serijos dalyvis Gustas Grinbergas ir jo tėtis, saugaus vairavimo instruktorius Darius Grinbergas.

Fakto auto nuotr./„Hyundai“ vairavimo iššūkyje – modelių gama ir magiška raidė N
Fakto auto nuotr./„Hyundai“ vairavimo iššūkyje – modelių gama ir magiška raidė N

„Per pastaruosius keletą metų Hyundai modelių gama labai išsiplėtė. Žmonės net nenutuokia, kiek skirtingų modelių turime. Todėl suteikėme progą išbandyti beveik visus: nuo mažiausio i20 (mažas miesto automobiliukas) iki elektrinių/hibridinių ar net sportinių N-line ar N Perfomance automobilių“, – paaiškino renginio idėją rinkodaros vadovas Vaidotas Kviklys.

„Speedway“ kartodromas pasirinktas todėl, kad čia galima išvystyti gana didelį greitį, tačiau trasoje daugybė posūkių stabdymo zonų. Tokia konfigūracija padeda geriau pajusti, kaip elgiasi automobilis. Ir pajusti skirtumą tarp paprasto modelio ir pažymėto N raide (aliuzija į Niurburgringą).

Natūralu, kad dėmesį labiausiai traukė „i30 N Fastback“, riaumojantis varikliu ir čiaudantis duslintuvu, kiekvienąkart atleidus akceleratoriaus pedalą. Tačiau daugelis nustebo pirmąkart pavažiavę elektrine „Kona“ – jos įsibėgėjimas ir sukimo momentas nuolat vertė cypti padangas. „Tucson“, „Santa Fe“ – daugeliui pažįstami modeliai, tačiau, padabinti N raide, jie įgauna visai kitą charakterį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis