Naujasis „Renault EZ-ULTIMO“ yra savavaldis prabangus elektromobilis, kuris užbaigia 2018 metais pristatytų koncepcinių „Renault“ automobilių trilogiją. Pirmasis debiutavo „EZ-GO“ – miesto savavaldis dalijamasis automobilis, vėliau pasirodė „EZ-PRO“ – savavaldė pristatymo nuo durų iki durų mašina. Ir, galiausiai, „EZ-ULTIMO“ – prabangus koncepcinis limuzinas, pagamintas naudojant tą pačią platformą su elektros pavara.
Aukščiausios klasės paslaugos visiems
„Renault EZ-ULTIMO“ yra prabangus dalijamasis savavaldis elektromobilis, skirtas išskirtinėms kelionėms. Jis gali būti naudojamas kaip aukščiausios klasės viešbučių ir oro linijų teikiama paslauga, klientams siūlant aukščiausio lygio pervežimus, taip pat su „EZ-ULTIMO“ galima keliauti į iškilmes ar prabangų restoraną.
Elektromobilį galima išsikviesti mobiliuoju telefonu, naudojant specialiai tam sukurtą „EZ-ULTIMO“ programą, kurioje pasirenkamas norimas maršrutas ir tikslas. Elektra varomas „EZ-ULTIMO“ turi belaidžio įkrovimo galimybę, tad gali įsikrauti pats. Elektromobilis turi savavaldžio važiavimo režimą ir visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą, kuri užtikrina itin didelį manevringumą ir saugumą tiek mieste, tiek ir užmiesčio keliuose.
„EZ-ULTIMO“ yra 5,70 m ilgio, 1,35 m aukščio ir turi 3,88 m atstumą tarp ašių. Jo ratai uždengti oro pasipriešinimą mažinančiais aerodinaminiais aptakais, į kuriuos įkomponuoti priekiniai ir galiniai žibintai, o važiuoti savarankiškai leidžia priekyje, gale, šonuose ir ant stogo esančios vaizdo kameros ir jutikliai.
Šis automobilis yra nudažytas dvejomis spalvomis – sodria juoda su žaliu atspalviu apačioje ir šampano spalva viršuje. Kai savavaldis elektromobilis tyliai privažiuoja, jo įspūdingo 5,8 metro ilgio kėbulas, pradžioje atrodęs juodas, pradeda spindėti žalsvu atspalviu. Šampano spalvos viršutinė kėbulo dalis turi sodrų ir šiltą atspalvį, derantį su jaukiu salonu.
Retro stiliaus klasika
Salone keleivių privatumą saugo iš išorės nepermatomi stiklai, o daugiau jaukumo suteikia didelis panoraminis stoglangis. Salono apdailos medžiagoms panaudotas medis, oda su aksomu ir net marmuras. Įlipimui į automobilį šoninės durelės pavažiuoja į šoną, o viršutinė langų dalis pakyla į viršų. Kadangi čia nėra centrinio statramsčio, įsėdimas į automobilį itin patogus, kurį dar labiau palengvina į keleivių pusę pasisukančios sėdynės.
Kadangi elektromobilio platforma turi apačioje sumontuotus akumuliatorius, o atstumas tarp ašių siekia net 3,88 metro, keleiviai salone su plokščiomis grindimis jaučiasi lyg prabangiame poilsio kambaryje su retro atmosfera. Vienas keleivis patogiai įsitaiso fotelyje priešinga važiavimui kryptimi, du kiti – ant patogaus dviviečio fotelio, taip sukuriant jaukią ir natūralią svetainės aplinką. Keleivių daiktams skirta vieta yra gale, pasiekiama iš lauko.
Retro stiliaus salono atmosfera buvo specialiai sukurta kaip duoklė 120 metų „Renault“ istorijai ir kompanijos prabangiems prieškariniams modeliams. Bet retro stilistika nereiškia, kad čia nėra naujausių technologijų – keleiviams siūlomas „Wi-Fi“ ryšys ir belaidžio įkrovimo vietos, taip pat didelis multimedijos sistemos ekranas norimoms paslaugoms, pavyzdžiui, užsisakyti vietą restorane ar kambarį viešbutyje. Kai ekranas ir belaidžio krovimo vietos nenaudojamos, jos paslepiamos po apdaila ir iškyla tik tada, kai jų vėl prisireikia.
Elektromobilio grindys išklotos blukinto amerikietiškojo riešutmedžio parketu, suteikiančiu ne tik dar daugiau jaukumo, bet ir šviesos salone. Medis naudojamas ir kitose salono apdailos vietose, taip sukuriant tradicinio paryžietiško Hausmano stiliaus apartamentų aplinką. Efektingą atmosferą papildo ir salono apdailai panaudotas ypatingas Pirėnų kalnų marmuras, kurio 30 mm storio plokštės sumontuotos ant lengvos korio struktūros konstrukcijos. Tamsaus atspalvio su šviesiomis gijomis marmuro raštas primena medieną ir, skirtingai nuo tradicinio marmuro, sukuria šiltą atmosferą.