„BMW 7 yra automobilis, apibūdinantis visą šios markės gamą. Tai – flagmanas, kurio dizainas, technologijos ir kitos savybės parodo, kuria kryptimi žengia visas koncernas. Išvydus atnaujintą BMW 7, galima drąsiai teigti, jog gamintojas skiria dėmesį išskirtiniam komfortui, važiavimo malonumui, dinamikai bei siekia būti lyderiu tarp visų gamintojų technologijų srityje“, – teigė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Pokyčiai išorėje ir dėmesys akustiniam komfortui
Atnaujintas BMW 7, kaip ir ankstesnių kartų modeliai, turės du kėbulo variantus: standartinį ir prailgintą (jo ratų bazė 14 cm ilgesnė). Abiejų modelių ilgis (atitinkamai 5 120 ir 5 260 mm) yra 22 mm didesnis nei jų pirmtakų. Automobilio plotis (1 902) ir aukštis (1 467 mm standartinio ir 1 479 mm ilgesnės bazės) išlieka nepakitę.
Lyginant su ankstesniuoju modeliu, labiausiai skiriasi priekinė automobilio dalis. Pati tolimiausia jo vieta yra 50 mm aukštesnė – ši stiliaus detalė išskiria BMW 7 iš kitų, pabrėžia jo galią. Žvelgiant iš priekio, dominuojanti detalė – firminės BMW radiatoriaus grotelės, jų plotas didesnis net 40 proc. nei anksčiau. Jos priderintos prie siauresnių priekinių žibintų – šis kontrastas pabrėžia naująjį prabangiausių BMW modelių charakterį.
Standartinėje BMW 7 įrangoje yra adaptyvūs LED žibintai, o papildomai užsakomi – lazeriniai, kurių tolimosios šviesos net tamsiausią naktį artimiausius 560 metrų paverčia diena.
Galinėje dalyje išsiskiria integruoti išmetimo sistemos antgaliai su plačiais chromo apvadais, o žibintai yra 35 mm siauresni nei pirmtako. Abu galiniai žibintai taip pat sujungti labai siaura, vos 6 mm LED juosta.
Atnaujintas BMW 7 interjere vyrauja spalvų, medžiagų ir dizaino detalių harmonija. Keleiviai salone jaučiasi ypatingai patogiai dėl daugybės smulkių detalių – pavyzdžiui, šoninėse durelėse integruotų porankių.
Ypatingą dėmesį automobilio konstruktoriai skyrė akustiniam komfortui. Papildoma garso izoliacija panaudota galinių ratų arkose, B statramsčiuose, o šoniniai bei galinis langas yra storesni.
Varikliai – nuo „plug-in“ hibrido iki V12
BMW 7 išsiskiria itin plačia variklių gama: klientai gali rinktis iš benzininių ir dyzelinių 6, 8 ir 12 cilindrų agregatų bei įkraunamo „plug-in“ hibrido versijų.
Pats galingiausias gamos modelis – „BMW M760Li xDrive“ su 6,6 l V12 varikliu. Jis pasiekia 430 kW (585 AG) pajėgumą ir yra komplektuojamas su kietųjų dalelių filtru. „BMW 750i xDrive“ ir „BMW 750Li xDrive“ montuojamas atnaujintas 4,4 l V8 variklis, kurio galia padidinta iki 390 kW (530 AG).
„Plug-in“ versija sujungia prabangaus sedano sportiškumą, keleivių komfortą su išskirtinai aukštu efektyvumu bei suteikia galimybę važiuoti visiškai be garso ir į aplinką išmetant nulinę anglies dvideginio emisiją. Šios sistemos pagrindas – šešių cilindrų benzininis variklis, kuris kartu su elektriniu pasiekia 290 kW (394 AG). Vidutinės BMW 745e, BMW 745Le ir „BMW 745Le xDrive“ benzino sąnaudos yra nuo 2,1 iki 2,6 l/100 km, o vien elektra jie gali įveikti nuo 50 iki 58 kilometrų.
Dyzelinių variklių gamoje – trys efektyvūs ir nedidele emisija pasižymintys šešių cilindrų agregatai. Neprilygstamą dinamiką užtikrina „BMW 750d xDrive“, pasiekiantis 294 kW (400 AG) pajėgumą. Gamos viduryje – „BMW 740d xDrive“, pasiekiantis 235 kW (320 AG), o pats ekonomiškiausias yra BMW 730d – 195 kW (265 AG) pasiekiantis automobilio variklis vartoja vos 5,5 – 5,3 l/100 km degalų. 195 kW (265 AG) variklis montuojamas ir į ilgesnės ratų bazės modelius, kurie gali būti varomi galiniais arba visais keturiais ratais.
Moderniausios komforto technologijos
BMW 7 dar kartą pabrėžia savo, kaip vieno inovatyviausių prabangių flagmanų klasės automobilių, vardą. Standartinėje įrangoje esančios sistemos vairavimą paverčia dar labiau komfortišką ir saugų. BMW 7 turi judėjimo eismo juostoje asistentą su galimybe autonomiškai judėti eismo spūstyje, aktyvią kruizo kontrolę, įspėjimo apie judančius automobilius išvažiuojant iš stovėjimo vietos sistemą.
Standartinėje įrangoje esanti „Parking Assistant“ sistema padeda vairuotojui pastatyti automobilį ir manevruoti ankštose aikštelėse, o „Reversing Assistant“ gali autonomiškai judėti atbuline eiga iki 50 metrų tuo pačiu keliu, kuriuo buvo atvažiuota į priekį.
Kiekvienas BMW 7 turi „Live Cockpit Professional“ sistemą, kurioje yra navigacinė įranga ir išmani multimedija, valdoma dviejuose ekranuose – už vairo esančiame 12,3 colio ir salono viduryje – 10,25 colio įstrižainės.