„HD Matrix LED“ lazeriniai žibintai, dalinė hibridinė technologija ir intuityvus skaitmeninis valdymas – tai tik keletas šio visureigio naujovių. „Audi Q7“ kainos Lietuvoje prasidės nuo 66 990 Eur.
Atnaujintą „Audi Q7“ modelį prekybos pradžioje galima rinktis iš dviejų versijų: su dyzeliniu 50 TDI (3.0 l) varikliu, kuris pasiekia 210 kW (286 AG) arba benzininį 55TFSI (3.0 l), kuris išvysto 250 kW (340 AG). Didesnį variklių efektyvumą užtikrina visuose modeliuose montuojama standartinė dalinė hibridinė technologija, kuri degalų suvartojimą sumažina iki 0,7 litro šimtui kilometrų. Visi „Audi Q7“ varikliai yra komplektuojami su aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėže ir turi nuolatinę visų ratų pavarą.
Pastarąjį dešimtmetį „Audi Q7“ yra vienas iš populiariausių didžiųjų aukštos klasės SUV modelių Lietuvoje. Be to, jis patenka į trejetuką perkamiausių „Audi“ modelių, kartu su „Audi Q5“ ir „Audi A6“.
SUV dvasią atskleidžiantis išorės dizainas
Atnaujintas „Audi Q7“ pasižymi šiuolaikiniams „Audi“ modeliams būdinga išvaizda. Automobilio priekyje sumontuotos didelės vientisos grotelės atspindi tvirtą automobilio charakterį. Dvigubos oro paėmimo angos šonuose dabar yra dar išraiškingesnės, o automobilio slenksčiai pabrėžia didelę SUV prošvaisą ir galimybes bekelėje. Priekiniai žibintai, kurių pasirenkama „HD Matrix LED“ versija turi „Audi“ lazerinę technologiją, savo išraiškinga forma išryškina didelio automobilio plotį. Atnaujinto modelio gale chromo apdaila sujungia efektingai atrodančius technologinio dizaino galinius žibintus ir vizualiai pratęsia horizontalią kėbulo liniją.
Pakaba ir vairuojamieji galiniai ratai
Gamintojas iš esmės patobulino „Audi Q7“ dinamines savybes. Be optimizuotos visų vairuojamųjų ratų sistemos, kuri galinius ratus pasuka iki penkių laipsnių priešinga priekiniams ratams kryptimi, galima pasirinkti ir aktyvų elektromechaninį stabilizatorių. Dėl šios technologijos vairuotojas jaus mažesnius kėbulo svyravimus važiuojant nelygiu keliu ar staigiuose posūkiuose.
Technologijų visuma lemia didelį „Audi Q7“ manevringumą ir precizišką valdymą tiek mieste, tiek ir vingiuotame užmiesčio kelyje. Kartu erdvusis SUV yra itin patogus, ypatingai kai komplektuojamas su adaptyvia pneumatine pakaba (ji įtraukiama į standartinę septynių sėdimų vietų „Audi Q7“ įrangą), kuri keleiviams suteikia maksimalų komfortą tolimose kelionėse. Prošvaisos ir standartinės „quattro“ pavaros sinergija dar labiau padidina visureigio galimybes bekelėje.
Aukščiausios klasės salonas
Tiek penkiavietis, tiek ir septynių vietų „Audi Q7“ apjungia išskirtinę prabangą su praktiškomis savybėmis. Lyginant su pirmtaku, atnaujintas SUV yra 11 milimetrų ilgesnis – jo ilgis siekia 5 063 mm, plotis – 1 970 mm ir aukštis – 1 741 mm. Atnaujinto „Audi Q7“ modelio salono priekyje ir gale, virš galvos ir ties alkūnėmis, yra daugiau erdvės nei pagrindinių konkurentų automobiliuose. Į penkių sėdimų vietų versijos bagažinę telpa 865 l, o nulenkus antros eilės sėdynių atlošus talpa išauga iki 2 050 l.
Prietaisų skydelyje puikiai dera nauja skaitmeninė valdymo koncepcija. Jis turi du didelius, lietimais valdomus ekranus, o taip pat multimedijos sistemą galima valdyti balsu. Pirkėjai galės rinktis iš tokios patogumą didinančios įrangos, kaip keturių zonų klimato kontrolė, elektra valdomas durelių uždarymas, aukščiausios klasės „Bang & Olufsen 3D Advanced Sound System“ garso sistema ir oro kokybės kontrolės sistema su gaivikliu ir jonizatoriumi. Galimos ir dvi šildymo, vėdinimo bei masažo funkcijas turinčios pritaikyto profilio bei „S sport plus“ sėdynės.