„Toyota“ pardavimų vadovas Gediminas Jekenta renginį pradėjo klausimu – „kodėl legendinis?“. Naujasis „Toyota Camry“ – jau aštuntoji modelio karta. Šis sedanas „Toyota“ modelių gamoje debiutavo dar 1982 metais ir nuo to laiko pelnė daugybę garbingų apdovanojimų.
Automobilis buvo parduodamas daugiau kaip 100 valstybių. Iki šios dienos iš viso jau parduota daugiau kaip 19 mln.
„Camry“ – tai sėkmingiausiai parduodamas D/E segmento sedanas pasaulyje. Daugelis lietuvių su nostalgija prisimena šį modelį ir laukė sugrįžtant.
G. Jekenta užtikrino, jog naujasis „Camry“ įkūnija visas svarbiausias prabangaus sedano vertybes, dėl kurių jis buvo taip palankiai vertinamas iki šiol: KIP (kokybė, ilgaamžiškumas, patikimumas), tylumas ir važiavimo kokybė, žvilgsnį prikaustantis išorės ir vidaus dizainas, erdvumas, ištobulinta hibridinė variklio sistema, suteikianti dar didesnį vairavimo malonumą. Šios savybės turėtų atliepti aukštus Lietuvos vairuotojų reikalavimus ir lūkesčius.
Nuo šiol šį prabangų „Toyota“ sedaną galima įsigyti su hibridine, savaime įsikraunančia variklio sistema – ir tai jau aštuntas hibridinis
automobilis „Toyota“ modelių gamoje. Hibridinis 2,5 l darbinio tūrio variklis pasižymi nedidelėmis degalų sąnaudomis, mažu išmetamųjų dujų kiekiu, taip pat tyliu veikimu, didesne galia ir efektyvia reakcija į vairuotojo veiksmus.
Renginio svečiai turėjo galimybę apžiūrėti ne tik „Camry“ modelį, daug susidomėjimo sulaukė ir kitos „Toyota“ naujienos – „RAV4“ bei „Corolla“ gama, nepastebėtas neliko ir lenktynininko Benedikto Vanago Dakaro užkariautojas „Hilux“.