Tačiau prie akcijos „Važiuojame už saugią Tarandę“ jų prisijungė gerokai daugiau – suvažiavo ir prijaučiantys žmonės iš Alytaus, Kauno, Trakų. Policijai netgi teko akcijos dalyvių vilkstinę padalinti į dvi dalis.
Situacija ties Vilniaus miesto vartais, išvažiuojant Ukmergės gatve jau keletą metų sudėtinga. Atidarius Vilniaus Vakarinį aplinkkelį, eismas tapo dar intensyvesnis, o numatytas nusukimas į dešinę per tunelį į Tarandę – stringa. Todėl vairuotojai lūkuriuoja nutįsusioje eilėje trečioje eismo juostoje, laukdami, kol galės pasukti į kairę. Jie kerta atvažiuojančių nuo Panevėžio kryptį. Ir nors maksimalus greitis šioje vietoje ribojmas, išvengti nelaimingų atsitikimų dėl tokios painios kelių infrastruktūros, deja, nepavyksta. Ir laiko daug sugaištama, degalų sudeginama.
Pasak Tarandės bendruomenės narių, šioje vietoje nėra visiškai saugu važiuoti nė viena kryptimi. O dviejų savivaldybių pažadas problemą išspręsti iki 2024 m. netenkina – reikia greitų sprendimų, galinčių sureguliuoti srautus ir užtikrinti saugumą.
Dvi savivaldybės (Vilniaus miesto bei rajono) ir LAKD dar 2019-aisiais pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią numatyta iki 2024-ųjų įrengti dešinįjį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės – numatyta, jog procesai užtruks dėl gretimų sklypų paėmimo visuomenės poreikiams.