Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Pekino olimpiadą Rusija nuvežė limuzinus „Aurus“: ar jie gali prilygti bent kiniškiems?

Pekino olimpiados atidaryme pastebėtas liūdnai pagarsėjęs automobilių rinkose V.Putino limuzinas „Aurus“.
Ženevoje pristatytas prabangus rusiškas automobilis „Aurus Senat“
Ženevoje pristatytas prabangus rusiškas automobilis „Aurus Senat“ / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Rusija prieš keletą metų Ženevos automobilių parodoje pristatė savo „rusišką“ limuziną ir sedaną „Aurus“. Pristatymas kėlė šypseną, nes rusai apie „originalų“ limuziną ir netgi visą „Kortež“ projekto automobilių liniją skelbė pasauliui keletą metų, tačiau iš to nieko gero neišėjo.

Limuzinas „Aurus“ savo išvaizda primena kiniškus analogus ir šiek tiek prabangių markių gamintojus. O hibridinį 4,4 variklį Kremliaus užsakymu (tarpininkaujant institutui NAMI) kūrė „Porsche Engineering“.

Juokingiausia šioje istorijoje yra tai, kad Rusija į „rusiško“ limuzino projektavimą ir kūrimą sukišo kalnus pinigų. Rusija norėjo parodyti, kad ir pati gali sukurti gerą prabangų automobilį. Tačiau vien Rusijos automobilių kūrėjų pajėgumų akivaizdžiai nepakako. Todėl, nors V.Putinas ir D.Medvedevas žadėjo „pabėgti“ nuo vokiškų limuzinų, iš tikrųjų užšoko nuo vilko ant meškos.

Tiesa, rusiškas „Aurus“ niekaip negali konkuruoti su vakarietiškais limuzinais bei sedanais „Mercedes“, „Roll Royce“ ar panašiais, nes surinkimo kokybė – ne pati geriausia.

15min jau rašė, kad defektai lenda vienas po kito, rusiškų limuzinų, kainuojančių daugiau nei 200 tūkst EUR paklausa maža, o gamykla nespėja tenkinti net ir mažų užsakymų.

Kitaip tariant, nesėkmė.

Tačiau Rusija visur stengiasi pabrėžti, kad „Aurus“ – tai šios šalies galybės ir techninės pažangos simbolis. Todėl gegužės 9 d. parade V.Putinas važiuoja su „Aurus“.

VIDEO: Russian President Putin arrives in Beijing for Winter Olympics opening ceremony

„Aurus“ žiemos olimpinėse žaidynėse

Net du „Aurus“ Rusija nugabeno ir į Pekiną. Pačiu prabangiausiu – „Aurus Senat“ po Pekiną buvo vežiojamas pats V.Putinas.

Rusijos žiniasklaida skelbia, kad V.Putino korteže važiavo jį lydėję dar du didieji „Senat“, taip pat keli trumpesni rusiški sedanai ir, kad labai įdomu, netgi minivenai (keleiviniai autobusiukai) „Arsenal“.

Vis dėlto vokiško prekės ženklo V.Putinui išvengti nepavyko. Palydą saugojo keli šarvuoti „gelikai“ – visureigiai „Mercedes-Benz G-Class“.

Kad kortežas atspindėtų dviejų didelių tautų draugystę, tarp rusiškų limuzinų buvo įmaišyti ir keli kiniški – „Hongqi L9“.

TAIP PAT SKAITYKITE: Brangiausias kiniškas automobilis – sovietinio dizaino įkvėptas limuzinas?

Rusijos spauda bandė netgi lyginti rusiškus limuzinus su kiniškais. „Hongqi L9“ yra šiek tiek kitoks. Jis surinktas ant rėminės konstrukcjos, turi „Toyota“ 6 l variklį V12, kuris išvysto 408 AG. „Hongqi“ (kiniškai – Raudonoji vėliava), kaip ir „Aurus“, gamina valstybinis koncernas FAW, įkurtas 1958 m.

Rusiškas „Aurus“ turi mažesnį – V8 4,4 l „Porsche“ variklį. Jis – hibridinis, taigi jėgainę sudaro dar ir 62 AG elektros variklis.

Beje, „Hongqi“ automobiliai visai neseniai dalyvavo ir Dakaro ralyje. Tiesa, nelabai sėkmingai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Dakar(sk)o dienoraštis Nr.6: kinų prezidentiniai automobiliai griaudi varikliais ir linksmina išvaizda

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?