Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Vilniaus gatves išriedės ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas

Šventiniu laikotarpiu vilniečiai turės išskirtinę progą pasivažinėti išskirtiniu, daugiau nei 24 metrų ilgio, troleibusu, kuris yra net ketvirtadaliu – 6 metrais – ilgesnis už tuos, kurie matomi sostinės gatvėse. 3 dalių „Solaris Trollino 24 Metrostyle“ troleibusas Vilniaus gatvėmis kursuos nuo gruodžio 14 d. iki sausio vidurio. Numatyta, kad troleibusas važiuos vienu populiariausių – 19 maršrutu Pašilaičiai–Konstitucijos pr.–Antakalnis–Saulėtekis, rašoma pranešime.
„Solaris Trollino 24 Metrostyle“
„Solaris Trollino 24 Metrostyle“ / Gamintojo nuotr.

Keleiviai galės išbandyti, ką reiškia per miestą keliauti troleibusu, kurio ilgis prilygsta „LTG Link“ traukiniui „Pesa 620 M“.

„Prieš porą dienų paskelbėme žinią dėl 2023 m. pradėsiančių kursuoti 50 autonominės ridos troleibusų, šiandien ir vėl turime naujienų – jau kitą savaitę keleiviai galės įvertinti šią, dar kitaip vadinamą – „miesto gyvatėlę“, kuri bus papuošta šventine atributika ir stebins vilniečius visą mėnesį. Įvertinsime, ar tokio tipo troleibusai reikalingi, ar tinkami Vilniaus miestui. Kai kas aišku iškart – ilgesni, taigi ir talpesni troleibusai leistų sumažinti viešojo transporto kiekį, mažiau terštų ir suvartotų mažiau elektros energijos. Artimiausiu metu testuosime numatyto maršruto stotelių įvažas, galines stoteles bei perėjimo iešmų pravažumą“, – teigia UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Darius Aleknavičius.

Daugiau nei pusšimtį sėdimų vietų turintis troleibusas pradės maršrutus naktimis be keleivių, kuomet bus išjungtas kontaktinis tinklas. Iš viso troleibusu galės keliauti 190 keleivių, palyginimui – dabartiniai dviašiai troleibusai talpina nuo 77 iki 111 keleivių.

24 metrų autonominės eigos troleibusas su „Li-Ion“ traukos baterija pasižymi inovatyviais sprendimais: vietoje įprastų išorinių veidrodžių sumontuota „MirrorEye“ sistema, kurią sudaro 2 monitoriai vairuotojo kabinoje. Ši sistema padės vairuotojams geriau įvertinti atstumus kelyje bei sklandžiai apvažiuoti kliūtis. Troleibuso 2 vagonų šarnyriniai sujungimai valdomi elektroniniu būdu – tai padeda užtikrinti komfortiškas keliones.

Gamintojo nuotr./„Solaris Trollino 24 Metrostyle“
Gamintojo nuotr./„Solaris Trollino 24 Metrostyle“

„Šiuo metu Vilniaus gatvėmis kursuoja 376 nauji autobusai bei troleibusai, o viešojo transporto paslauga, atnaujinus viešojo transporto parką, tampa vis patogesnė ir konkurencingesnė. Tikslas – kad iki 2030 m. Vilniuje kursuotų ne senesnis nei 10 metų transportas, naujas ir elektrinis transportas sudarytų ne mažiau 55 proc., o alternatyviais degalais varomas transportas sudarytų daugiau nei 45 proc. viešojo transporto parko“, – sako Loreta Levulytė-Staškevičienė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto organizavimo vadovė.

Naujojo troleibuso bandymas bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ papildomai nieko nekainuos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?