Įdomiausi automobilių dizaino nesusipratimai (2): varliaakis BMW ir kitos multiplos

Visi žinome stebinančiai prastų automobilių dizainų. „Pontiac Aztek“, „Fiat Multipla“, „SsangYong Rodius“, „Chevrolet PT Cruiser“ – tikra autodizainerių specialybės gėda. Šių automobilių vardai yra garsiai nuskambėję, esame iš jų pasijuokę ar tiesiog nusistebėję.

Universalūs „Mercedes-Benz“ veidrodėliai

Šoninio vaizdo veidrodėliai. Na, ne itin didelė kėbulo detalė, bet dažnai labai įsimintina. Prisiminkime charakteringus 80-ųjų ir 90-ųjų metų „Porsche 911“ veidrodėlius, kurie buvo įtaisyti ir legendiniame „Audi RS2“ modelyje taip pabrėžiant pastarojo technines sąsajas su „Porsche“.

Arba vien ko verti nuostabūs „Pagani Huayra“ lapo formos veidrodėliai, net „Opel Vectra“ 90-aisiais gavo įdomų dizaino sprendimą šiai detalei. Bet va automobilių pramonės industrijos idėjų lyderė „Mercedes-Benz“ kompanija 2000-aisiais metais savęs nekankino šios nereikšmingos detalės formų klausimais.

Autoasas.lt nuotr./Įdomiausi automobilių dizaino nesusipratimai
Autoasas.lt nuotr./Įdomiausi automobilių dizaino nesusipratimai

Kuomet atėjo mada į veidrodėlius montuoti posūkių žibintus, „Mercedes“ sukūrė veidrodėlius, kuriuos būtų galima pavadinti „kolegos reikia greitai sumesti šitą dizainą“. To laikmečio „Mercedes“ automobilių šoninių veidrodėlių dizainas atrodo tiesiog neprofesionaliai. Negana to, šio dizaino veidrodėliai buvo montuojami beveik į visus „Mercedes-Benz“ modelius nepriklausomai ar automobilis didelis, mažas, apvalainas, kampuotas, solidus ar dar kažkoks.

Žodžiu, „Mercedes“ pagamindavo neblogo dizaino automobilį, bet veidrodėlių dizainą adaptuoti palikdavo kompanijoje praktiką atliekantiems studentams. Na, kas kūrė šios detalės dizainą ištiesų mes nežinome, tačiau žiūrint į „Mercedes“ veidrodėlius susidaro pigumo ir nevientisumo įspūdis nederantis tokiai solidžiai kompanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis