Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Įkvėptas motociklo „Chevrolet Aveo“

Amerikiečiai teigia, kad kuriant šį automobilį įkvėpimo sėmėsi iš motociklų. Tiksliau, įkvėpimo sėmėsi korėjiečiai, nes automobilis gaminamas Korėjoje. Juos įkvėpęs motociklas , turbūt, taip pat buvo korėjietiškas.
„Chevrolet Aveo“
„Chevrolet Aveo“

Šis automobilis debiutavo pavasarį ir tai yra antroji „Aveo“ karta. Gamintojai tikisi, kad naujas modelis pratęs pirmtako sėkmę ir ją pranoks. Pirmieji automobiliai Lietuvą pasiekė tik rudenį. Jis gaminamas ant tos pačios platformos, kaip ir kiek anksčiau debiutavęs mažesnysis „Spark“. Tai universali taip vadinama mažųjų automobilių platforma, ant kurios artimiausiu metu atsiras dar bent keli nedideli automobiliai.

„Aveo“ gaminamas keturdurio sedano arba penkiadurio hečbeko kėbulu. Pastarąjį ir teko išbandyti. Palyginus su ankstesniu, automobilis padidėjo ir praplatėjo, bet siluetas išliko atpažįstamas. Labiausiai į akis krenta agresyvesni žibintai, kurie turėtų priminti motociklą. Galbūt... Bet kokiu atveju naujas modelis kur kas jaunatviškesnis už savo pirmtaką.

Tiesa, jaunuoliai, pirksiantys tokius automobilius turėtų neteikti reikšmės tragiškai garso izoliacijai. Be to, jie turėtų nekreipti dėmesio į durų (ypač bagažinės) uždarymo garsą. Jis toks, lyg kažkas būtų trenkęs į sieną tuščią kibirą.

Galinių durelių rankenėlės paslėptos galiniame statramstyje. Šį „Alfa Romeo“ stilistų sprendimą dabar naudoja daugelis norinčių hečbekui suteikti sportiškesnį kupė siluetą. Veikia šis sprendimas ir „Aveo“ modelyje – automobiliukas išties atrodo veržliai.

Viduje – taip pat motociklo stilistika

Pirmą kartą tokį prietaisų skydelį konstruktoriai panaudojo „Spark“ mažylyje. Tačiau „Aveo“ viduje jis dera labiau. Korėjiečiai teigia, kad jis turėtų priminti motociklo spidometrą. Gal ir primena, tik praktiškumo jame vos vos – įžiūrėti lakstančius greitį rodančius skaičius nėra paprasta – reikia gerokai atitruakti dėmesį nuo kelio. O štai didžiulis tachometras čia nelabai reikalingas – apie dideles variklio apsukas nevienareikšmiškai praneša staugiantis variklis. Beje, taip pat primenantis motociklą. „Minsk“, jeigu tokį dar atsimenate.

Bagažinė nėra didelė – vos 290 l, tačiau miesto automobiliukui jos tūrio turėtų pakakti.

Teko bandyti automobilį varomą benzininio variklio su automatine pavarų dėže. Derinys, tiesą sakant nekoks. Būtų mano valia – mesčiau aš tą dėžę kuo toliau nuo automobilio. Variklis geras ir žvalus, tačiau visa jo energija pavarų dėžės dėka paverčiama niekais. Taigi, primygtinai patariu rinktis tik variantus su mechanika.

Gerai, kad automobilis bent saugus – nepriklausomuose „EuroNCAP“ testuose jis gavo maksimalų įvertinimą.

Pigiausias „Aveo“ mūsų šalyje kainuoja nuo 32 400 Lt. Man teko bandyti automobilį, kuris kainuoja gerokai per 40 000.

Pradinė „Fabia“ kaina – pora tūkstančių didesnė, tačiau siūlo gerokai mažiau standartinės įrangos. Tuo tarpu „Aveo“ gerokai prabangiau sukomplektuota ir siūloma su penkerių metų garantija.

„Aveo“ pigesnis ir už pagrindinį savo konkurentą – „Hyundai i20“, tad ieškantiems pigaus mažo miesto automobiliuko – visai vertas dėmesio.

Skaičiukų vergams

„Chevrolet Aveo 1.6L AT”

Variklis: 4 cilindrai, 1598 cm3, 115 AG, 155 Nm

Pavarų dėžė: 6 pav. automatinė

Matmenys: ilgis/plotis/aukštis – 4039/1735/1517 mm, ratų bazė – 2525

Bagažinės talpa: 290 – 653 l

Svoris: 1168 kg

Dinamika: 0 – 100 km/h per 11,7 sek., 186 km/h.

Kuro suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai – 10,0/5,6/7,2 l/100 km

CO2 emisija: 169 g/km

Kaina: nuo 32 400 Lt. (bazinio modelio), nuo 44 598 (bandyto modelio)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos