Incidentas prekybos centro „Mega“ automobilių stovėjimo aikštelėje užminė mįslę: įvykių versijos skiriasi

„Prekybos centro „Mega“ automobilių aikštelė – grėsmė gyvybei ir automobiliams“, – taip nerimastingai į 15min redakciją kreipėsi skaitytojas. Pasak jo, apie Kaune esančio prekybos centro stovėjimo aikštelėje įvykusį incidentą jam buvo pranešta tik po kurio laiko, kuomet įkalčiai jau buvo pašalinti. Prekybos centro atstovai papasakojo kiek kitokią įvykių eigą.
Skaitytojo nuotr.
Skaitytojo nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

„Naujai pastatyta, vos prieš kelerius metus įrengta aikštelė jau griūva ir nuo lubų krentantys betono gabalai kelia pavojų ne tik automobiliams, bet ir žmonėms. Jeigu toks gabalas betono, koks nukrito ant mano automobilio, būtų užkritęs ant vaiko galvos, tai mažų mažiausiai būtų pasibaigę kaukolės lūžiu.

Kitas dalykas – pati „Mega“ slepia įkalčius. Per mikrofonus pagal automobilio numerį buvau pakviestas prisistatyti į infocentrą. Kai priėjau, mane nusivedė prie automobilio. Visi betono gabalai nuo mašinos buvo nurankioti ir dulkės iš dalies nuvalytos. Visa laimė, kad žmonės tai pamatė pirmiau negu „Mega“ darbuotojai ir spėjo nufotografuoti bei palikti kontaktus man ant lango. Susisiekus jie man persiuntė nuotrauką, kaip viskas atrodė prieš pašalinant įkalčius.

Paaiškėjo, kad žmonėms pranešus apie įvykį infocentrui, jie su manimi susisiekė tik po kelių valandų, kai viską sutvarkė ir tarpusavyje išsiaiškino padėtį. Po viso šio įvykio manęs net nebuvo atsiprašyta, tiesiog buvau nukreiptas užpildyti prašymo formą dėl išmokos. Turiu važinėti, gaišti savo laiką ir naudoti degalus, skambinėti „Megai“ ir jos draudimui.

Saugokite savo sveikatą ir turtą, jeigu lubos byra vos po kelerių metų nuo pastatymo, tai baisu, kas bus toliau. Manau, kad statybos darbų inspekcija turėtų rimtai susidomėti šiuo atveju“, – pasipiktinimo neslėpė skaitytojas.

Vairuotojas skundų neturėjo

PLC „Mega“ atstovai patvirtino, kad minėtas incidentas vyko rugsėjo 13 dieną, o po įvykio jokių priekaištų niekas neturėjo. Vairuotojas neva buvo informuotas daug anksčiau, nei pasakoja į redakciją kreipęsis skaitytojas. Jam buvo padėta užpildyti visus reikiamus dokumentus.

„Vos gavę informaciją apie įvykį iš apsaugos paslaugas PLC „Mega“ teikiančios bendrovės apie apgadintą automobilį, administracijos darbuotojai ėmėsi visų reikiamų veiksmų įvykiui užfiksuoti ir ištaisyti padarytą žalą: darbuotojai susisiekė su PLC „Mega“ civilinės atsakomybės draudimo paslaugą teikiančia bendrove, padėjo nukentėjusiam vairuotojui užpildyti reikiamus dokumentus, informavo apie galimybę remonto laikotarpiu gauti pakaitinį automobilį, kad būtų patirta kuo mažiau nepatogumų.

Iškart po įvykio PLC „Mega“ ėmėsi visų reikalingų priemonių, užtikrinančių klientų saugumą, ir kreipėsi į generalinį statybos darbų rangovą. Per atliktą nuodugnų tyrimą nustatyta, kad statinys saugus ir eksploatacijai tinkamas. Automobilį apgadinusi betono atplaiša galėjo atsirasti dėl kasdienės eksploatacijos metu galimai įvykusių minimalių techninių pažeidimų, tačiau ne dėl pastato konstrukcijos trūkumų. Rangovas užtikrino, kad pastato konstrukcijos yra saugios ir panašūs atvejai neturi pasikartoti“, – rašoma komentare 15min.

Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad, pasak PLC „Mega“ atstovų, skaitytojas pateikė ne visai teisingą informaciją.

„Iš PLC „Mega“ apsaugos paslaugas teikiančios įmonės pranešimas apie įvykį gautas 2019 m. rugsėjo 13 d., 16.54 val. Atsakingi asmenys nedelsdami nuvyko apžiūrėti įvykio vietos ir fiksavo situaciją. Nustatyta, kad ant automobilio bagažinės užkrito nedidelė betono atplaiša. Ji atsakingų asmenų paimta tolimesniam vertinimo procesui.

Prie apgadinto automobilio vairuotojas per garsinę PLC „Mega“ sistemą pakviestas nepraėjus nė valandai nuo įvykio užfiksavimo. Automobilio savininkui mandagiai ir detaliai išaiškintos visos tolesnės procedūros, taip pat nedelsiant susisiekta su draudimo bendrovės atstovais ir pranešta apie įvykį. Šių veiksmų imtasi, kad incidentą patyręs vairuotojas sugaištų kuo mažiau laiko nemalonioms įvykio dokumentų tvarkymo procedūroms.

Su vairuotoju išsiskirta taikiai, suteikus visą reikiamą pagalbą ir informaciją apie reikiamas atlikti procedūras, kad žala kuo greičiau būtų panaikinta, o automobilio remonto metu vairuotojas patirtų kuo mažiau nepatogumų", – teigiama komentare.

Istorija taip paprastai nesibaigė

Tačiau viskas pasisuko kitaip. Pirmadienį PLC „Mega“ administracijai paskambino asmuo, prisistatęs vairuotojo tėvu. Jis teigė, kad draudimo išmokos jam nepakanka ir reikalavo papildomos kompensacijos, perspėjo priešingu atveju pranešiantis žiniasklaidai.

„Asmuo buvo informuotas, kad teikiame visą reikalingą pagalbą ir elgiamės įstatymų numatyta tvarka. Daugiau informacijos jam nesuteikta, nes PLC „Mega“ darbuotojai neturi galimybės nustatyti, ar skambinantis asmuo tikrai yra tas, kuo prisistato, taip pat nežino, kokią informaciją nori teikti pats nukentėjęs asmuo, nes įvykio metu žalą patyręs vairuotojas yra pilnametis. Pats nukentėjusysis po įvykio jokių priekaištų nepareiškė“, – teigiama bendrovės komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis