Indijos auksarankiai sukūrė savo „Bugatti Veyron“

Nesupraskite visko tiesiogiai. Indai tikrai neprojektavo ir savo rankomis nerinko virš tūkstančio arklio galių turinčio 8,0 litrų W16 motoro, tačiau visą superautomobilio dizainą jie pritaikė ant kompaktiško, vietinei rinkai skirto automobilio platformos.
„Bugatti Veyron“ kopija
„Bugatti Veyron“ kopija / Gamintojo nuotr.

Įdomu tai, kad meistrai pasistengė sukurti ir „Bugatti“ variklio imitacija, kuri bent jau iš viršaus verčia domėtis šios transporto priemonės agregatais.

Visgi, po raumeningo nykštuko kėbulu slypi viso labo 1,3 litro benzininė jėgainė su 85 AG – su tokia sveikata šis „nano-Bugatti“ tikrai nepasieks didesnio nei 400 km/h greičio. Net ir nuo kalno, pučiant palankiam vėjui – netgi ir išmestas iš lėktuvo be parašiuto (tikriausiai tai būtų lengviausias būdas šiam kūriniui išardyti prieš atsitrenkiant į žemę).

Indijos auksarankiai iš „SD Carz“ „Veyron“ rūbais aprengė „Maruti Esteem“. Jeigu šis pavadinimas jums nesako nieko, galime pridurti, kad tai – tolimųjų rytų rinkai skirtas „Suzuki Swift“ analogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų