Indijos auksarankiai sukūrė savo „Bugatti Veyron“

Nesupraskite visko tiesiogiai. Indai tikrai neprojektavo ir savo rankomis nerinko virš tūkstančio arklio galių turinčio 8,0 litrų W16 motoro, tačiau visą superautomobilio dizainą jie pritaikė ant kompaktiško, vietinei rinkai skirto automobilio platformos.
„Bugatti Veyron“ kopija
„Bugatti Veyron“ kopija / Gamintojo nuotr.

Įdomu tai, kad meistrai pasistengė sukurti ir „Bugatti“ variklio imitacija, kuri bent jau iš viršaus verčia domėtis šios transporto priemonės agregatais.

Visgi, po raumeningo nykštuko kėbulu slypi viso labo 1,3 litro benzininė jėgainė su 85 AG – su tokia sveikata šis „nano-Bugatti“ tikrai nepasieks didesnio nei 400 km/h greičio. Net ir nuo kalno, pučiant palankiam vėjui – netgi ir išmestas iš lėktuvo be parašiuto (tikriausiai tai būtų lengviausias būdas šiam kūriniui išardyti prieš atsitrenkiant į žemę).

Indijos auksarankiai iš „SD Carz“ „Veyron“ rūbais aprengė „Maruti Esteem“. Jeigu šis pavadinimas jums nesako nieko, galime pridurti, kad tai – tolimųjų rytų rinkai skirtas „Suzuki Swift“ analogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs