Nysschenas prasitarė, kad vadinti modelius pavadinimais, iš kurių galima suprasti, kokį variklį automobilis naudoja, buvo klaida.
Jo teigimu, modelis su 3,0 litrų V6 varikliu bei priverstinio oro pripūtimo sistema, generuojantis net 550 AG, pagal senus principus būtų vadinamas M30 vardu, tuo tarpu silpnesnė versija su 5,6 litrų atmosferine V8 jėgaine (420 AG) būtų vadinamas M56. Pasak vadovo, pirkėjai neįtartų, kad M30 yra galingesnis už M56 – o tai yra klaidinantis triukas.
Savaime suprantama, kai kurie automobilių entuziastai nebus patenkinti tokia „Infiniti“ politika.
Nors ir vadovas tiksliai neįvardijo, kuriame automobilyje bus montuojamas šis variklis, Johanas de Nysschenas tikisi, kad naujieji „Infiniti“ pavadinimai padės pasiekti geresnių pardavimo rodiklių.