Iki šių dienų, gamintojas yra pradavęs 170 tūkst. modelių, tačiau norint pagal tokius užmojus, galima spręsti, jog iki 2016-ųjų „Infiniti“ tikisi šį skaičių padidinti iki pusės milijono.
Per artimiausius penkerius metus, japonų koncernas planuoja išleisti keletą naujų modelių, įskaitant ir automobilį su priekiniais varančiaisiais ratais bei kompaktiškos klasės modelį, kuris atspindės koncepcinį „Etherea“.
Vienas iš „Infiniti“ vadovų, Andy Palmeris sako, jog jų kompanija tikisi apimti daugiau rinkų. Jo teigimu, tikslas yra iki 2016-ųjų pardavinėti automobilius net 70-yje valstybių. Palyginimui, galime akcentuoti tai, jog dabar gamintojas savo „produktus“ pardavinėja 38 skirtingose rinkose.
2008-aisiais, „Infiniti“ koncernui įžengus į Europą, pagrindinė problema, neleidžianti pasiekti geresnių pardavimų, buvo nepakankamai žinomas vardas. Vairuotojai tiesiog rinkdavosi automobilius, kurie Europos valstybėse parduodami jau ilgą laiką. Tačiau koncernas, panašu, jog žinojo, koks yra tinkamas būdas išspręsti šią problemą: jie pradėjo bendradarbiauti su greičiausia „Formulės-1“ komanda „Red Bull Racing“. Kompanijos ambasadoriumi tapo šiais metais konkurencijos beveik nepajutęs prestižinių lenktynių lyderis Sebastianas Vettelis. Taigi, po tokių veiksmų, „Infiniti“ vardas tampa vis dažniau matomas bei girdimas.
Nors ir sandėris tarp kompanijų daugiausiai buvo orientuotas į marketingą, dabar tarp abiejų šalių užsimezgė daug artimesnis ryšys: „Red Bull Racing“ komandos inžinieriai sėkmingai padeda gamintojui kurti bei tobulinti serijinius automobilius. Milžiniška patirtis „Formulėje-1“ leidžia pritaikyti labai protingus sprendimus net ir kasdieniniuose modeliuose. Negana to, „Infiniti“ inžinieriai su malonumu padeda geriausiai F1 komandai tobulinti kinetinės energijos regeneracijos sistemą (KERS).