Kaip ir buvo tikėtasi, galėsime rinktis iš 3 variklių. Pirmasis bus „Macan S“ 3 litrų darbinio tūrio V6 agregatas, turintis 340 AG ir 460 Nm sukimo momentą. Antrajame „Macan Turbo” modelyje išvysime 3,6 litro turbininį variklį, kuris generuos 400 arklio galių bei turės įspūdingą 550 Nm sukimo momentą.
„Porsche“ nepamiršo ir dyzelinio variklio – „Macan S Diesel“ modelyje slėpsis 3 litrų agregatas, turintis 258 arklio galias ir 580 niutonmetrų sukimo momentą. Visi modeliai atkeliaus su identiška 7 bėgių, dvigubą sankabą turinčia greičių dėže.
Standartinis „Macan S“ 100 kilometrų per valandą pasieks per 5,5 sekundės, o maksimalus greitis sieks 254 km/val. „Macan S Diesel” modelis bus lėčiausias ir nuo 0 iki 100 įsibėgės per 6,2 sekundės, o maksimalus greitis sieks 226 km/val. Šie modeliai bus „apauti“ 18 colių ratlankiais, bet pirkėjo noru, juos bus galima pakeisti į kiek didesnius – 19 colių lengvo lydinio ratlankius.
Galingiausias „Turbo“ pasieks 269 km/val. maksimalų greitį, o įsibėgėti iki 100 km/val. užteks vos 4,8 sekundės. Skamba išties įspūdingai, turint omenyje, kad šio modelio svoris siekia beveik 2 tonas – 1947 kg.
Suprasti visas specifikacijas sunku, bet tikriausiai tik dyzelinį variklį turintis modelis turės kintamos geometrijos turbiną. Peršasi išvada, jog taip yra todėl, kad kiti modeliai turės ne vieną, o dvi turbinas. Taip pat tik brangiausias – „Turbo“ modelis turės aktyvų pakabos valdymą standartinėje komplektacijoje.