Kiekvienas greičio ruožas – ore. Tramplinų gausa ralis tikrai neprilygsta nei vienam lietuviškam etapui. Nuo pirmo iki paskutinio kilometro nebuvo kada atsipalaiduoti. Greičio ruožai sudėtingi, tačiau tuo pačiu ir labai malonūs, bei įdomūs. Atsižvelgiant į tai, kad labai stiprūs sportininkai šiame ralyje „finišavo“ krūmuose, mūsų ekipažas tikrai turėjo ką veikti, tam, kad kirstų garbingą finišo liniją.
O „nusirašyti“ tikrai buvo kur. Galėjome laikyti spartesnį tempą, tačiau nuo pat pradžių mūsų tikslas buvo pasiekti finišą ir išsaugoti automobilį. Tikslas pasiektas. Rezultatas nors ir galėjo būti geresnis, tačiau esame labai patenkinti finišavę stipriausiųjų Lietuvos sportininkų dešimtuke.
Su Remigijumi man tai tik trečios varžybos. Ekipažas vis labiau ima pasitikėti vienas kitu. Nors dauguma sportininkų teigia, kad ekipažui susidirbti neužtenka sezono, tačiau su kiekvienu kilometru mes jaučiame vis didesnį žingsnį į priekį. Prieš tai vykęs ralis „Saulė 777“ dėl sugedusio automobilio buvo ypač sunkus, tačiau tuomet iškovota pirma vieta klasėje davė didelį postūmį bei norą tobulėti, siekti kuo aukštesnių pozicijų ir ginti šiuo metu Lietuvos čempionate užimamą 2 vietą ( L8/3 klasėje).
Išskiriant labiausiai įsimintinas „Autoplius 300 Lakes Rally“ akimirkas, galėčiau paminėti Visagino miesto greičio ruožą, kurio, žinoma, pagrindiniu akcentu buvo dirbtinis tramplinas miesto stadione, tačiau iš šturmano pozicijos labiau įsimintinas buvo stulpas prie išvažiavimo, prieš tai įtaikant į siaurus išvažiavimo iš stadiono vartelius.
Žinoma, įspūdingas, dviejuose greičio ruožuose pasikartojantis „Big jump“ trampliną. Labai dideliu greičiu atskriejant link jo ir iš tolo matant, kas laukia, esu įsitikinusi, nubėga šiurpuliukai, ne vienam sportininkui. Atsižvelgiant į šio tramplino skaudžią istoriją ir apgadintų automobilių gausą , jis tikrai nėra labai „draugiškas“. Mūsų ekipažas pasirinko ne kuo ilgesnį šuolį į tolį, o automobilio taupymą, kadangi laukė dar nemaža atkarpa distancijos, ir kaip minėjau, pagrindinis ir svarbiausias tikslas šiame ralyje buvo – pasiekti finišą.
Negalėčiau neišskirti ilgiausio, 32 km greičio ruožo, kurio akcentu buvo šokamas tramplinas per Lietuvos-Latvijos sieną. Deja, šis tramplinas mūsų kolegoms iš Norvegijos, važiavusiems „Renault Twingo“ automobiliu, baigėsi labai nesėkmingai. Greičio ruožas ypač sudėtingas ne tik savo ilga distancija, bet ir tuo, kad įvažiavus i Latviją iš esmės pasikeitė kelio konfigūracija, bei danga.
Greičio ruožas pareikalavo ne tik daug ekipažo jėgų, bet ir nemažai nervų. Pavijus lėtesnį ekipažą, važiavimas tapo beveik aklas, dėl stovėjusios dulkių sienos kelio visiškai nesimatė, dėl to šiek tiek apgadinome automobilį, taip pat susirinkome ir nemažą papildomų sekundžių kraitį.
Paskutinis greičio ruožas saloje – 2 dirbtiniai tramplinai, 4 šuoliai. Stojant prie starto linijos pradėjo lynoti, kas dar labiau apsunkino važiavimą, bei privertė jaudintis. Paskutinis greičio ruožas, kuris deda tašką visos dienos ekipažo darbe. Didelė atsakomybė vairuotojui, didelis jaudulys. Šlapia kelio danga, reikalauja išskirtinio atsargumo, bei dėmesingumo – viena neatsargi klaida ir ralis nefinišuotas. Remigijus su šia užduotimi susitvarkė puikiai.
Finišavus paskutiniame greičio ruože ir išlipus iš automobilio, labai stipriai pradėjo lyti, tai buvo tarsi atgaiva, po sunkios, darbingos, įtemptos dienos, todėl visiškai nesijaudinau, kad būsiu sulyta – tiesiog džiaugiausi šiltu vasaros lietumi, kuris beje, nesugebėjo numalšinti po ralio apėmusių teigiamų emocijų.
Dar karta norėčiau asmeniškai padėkoti „Autoplius 300 Lakes Rally“ organizatoriams už puikų renginį. Gausiam gerbėjų būriui už palaikymą ir palinkėjimus. Žinoma, mūsų partneriams, fotografams, video operatoriams. Labiausiai norėčiau padėkoti savo šeimai ir Remigijui.