Tuo tarpu diskusijos dėl gamyklos 3 tūkst. darbuotojų ateities tęsiasi.
Prieš pandemijai smogiant pasaulinei ekonomikai, Barselonoje esančioje gamykloje, kuri specializuojasi visureigių transporto priemonių gamyboje, per metus būdavo pagaminama apie 200 tūkst. automobilių.
Nors pasirodė pranešimų, kad Belgijos gamintoja „Punch“ gali perimti gamyklą ir išlaikyti maždaug 2 tūkst. darbo vietų įgyvendindama vandeniliu varomų automobilių gamybos projektą, profsąjungos UGT generalinis sekretorius Pepe Alvareza teigė, kad gamyklos uždarymas „labai liūdina“.
„Dabar turime rasti tinkamą projektą, kad galėtume tęsti veiklą šioje vietoje“, – tvirtino P.Alvarezas.
Praėjusių metų pavasarį „Nissan“ paskelbė, kad uždarys gamyklą, siekdama kovoti su COVID-19 padariniais.
Pranešimas sukėlė didelį profesinių sąjungų pyktį.
Po derybų gamintoja sutiko atidėti uždarymą iki šių metų pabaigos nuo iš pradžių pasiūlytos datos 2020 metų vasarą.
Tačiau terminui artėjant prie gruodžio 31 dienos, neapibrėžtumas išlieka, nes vienas potencialus investuotojas – Kinijos „Great Wall Motors“ – pirmadienį atmetė rugsėjį pirmą kartą pateiktą pasiūlymą perimti pagrindinį gamyklos kompleksą.
„Tai bloga žinia, – pripažino reindustrializacijos komisijos narys. Tačiau „yra ir kitų projektų“, ypač „Punch“ planai, pridūrė jis.