Iš viso gamintojas palygino 12 porų pikapų, įsigytų įprastose atstovybėse. Vykdant bandymus „lauko sąlygomis“, kad geriau būtų matomi automobilių patiriami pažeidimai, iš krovinių skyrių buvo pašalintos plastikinės apsaugos. Tada iš pusantro metro aukščio į krovinių skyrius buvo supilta po 374 kg plytų, rašo trucker.lt.
Subėrus visas plytas, automobiliai buvo keičiami. Taip buvo išbandyta 12 krovinių skyrių. Vėliau paaiškėjo, kad „Chevrolet Silverado“ krovinių skyriai būdavo tik apibraižomi ir įlenkiami, o aliuminiai „Ford F-150“ skyriai – pramušami kiaurai.
Taip pat automobiliams teko atlaikyti išbandymą metalinėmis instrumentų dėžėmis. Vienu atveju dėžė buvo numesta tuščia (12,3 kg), kitu atveju – pilna (13,6 kg.). Bandymų rezultatai buvo tokie patys – „Silverado“ dugnai išlaikydavo, o „Ford“ būdavo pramušami kiaurai.
Laboratorijose buvo bandomi iš pikapų išpjauti 160×160 mm pločio bandiniai. Minimali smūgio į paviršių jėga siekė 20 džaulių. Tokį smūgį atlaikė abu paviršiai. Aliumininė „Ford“ detalė pasidavė smūgio jėgą padidinus iki 40 džaulių, „Chevrolet“ dugną pavyko pramušti tik 90 džaulių jėga.