KET atsirandančios dviračių gatvės bus žymimos specialiu nauju kelio ženklu. Jose vyks mišrus eismas, bet dviračiams bus leidžiama važiuoti per visą gatvės plotį, nesilaikant dešiniojo krašto taisyklės.
Šiose gatvėse dviratininkų nebus galima lenkti išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą bus draudžiama važiuoti greičiau nei 30 km/h.
Taip pat atsiras maršrutiniam transportui skirti „baltieji“ šviesoforai su specialiais signalais. Tai leis troleibusams ir autobusams įvažiuoti į sankryžą anksčiau nei likusiam transportui.
Pakeitimai taip pat palies autobusų juostų žymėjimą, išskiriant du tipus. Raide A pažymėtomis juostomis galės važiuoti tik maršrutinis transportas, o A+ pažymėtomis juostomis – ir kitos transporto priemonės, kurioms suteikta tokia teisė, pavyzdžiui, lengvieji taksi ar automobiliai, kuriuose važiuoja keturi ir daugiau žmonių.
Kita naujovė – kelio ženklai. Vienas iš jų – „Motorinių dviračių eismas draudžiamas“: jis leis riboti motorinių dviračių ir elektrinių paspirtukų eismą, kur daug pėsčiųjų ar to reikalauja eismo sąlygos.
Dar vienas naujas ženklas – „Gyvenamųjų transporto priemonių eismas draudžiamas“, sudarantis galimybę riboti tokių transporto priemonių judėjimą.
Prieš įsigaliojant pakeitimams Vilniaus miesto savivaldybė teigė, jog sostinėje per vasarą turėtų atsirasti per 20 dviračių gatvių, o dar birželį – pristatyti ir naujas paspirtukų dalijimosi paslaugų taisykles.
Tuo tarpu Klaipėda gali tapti pirmąja savivaldybe įsirengusia „baltąjį“ šviesoforą.