Užpernai per „Klaipėdos naftą“ perkrauta 51 tūkstantis tonų importuoto benzino, o pernai – jau perpus mažiau, penktadienį rašo „Lietuvos rytas“.
„Šiuo benzinu aprūpiname tik Klaipėdos regioną, į kitus miestus vežti neapsimoka“, – neslėpė bendrovės „Lukoil Baltija“ generalinio direktoriaus pavaduotojas tiekimui ir logistikai Raimundas Dabravalskis.
Kalbama, kad ir ši bendrovė atsisakytų importo, jei ne benzino biopriedus gaminanti „Kurana“. Pastaroji susijusi su „Lukoil Baltija“ vadovu Ivanu Paleičiku, o dėti biopriedus į benziną yra privaloma.
Bendrovės „Neste Lietuva“ Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys pažymėjo, kad importuoti benzino neapsimoka.
Tačiau ne tik „Orlen Lietuva“ siūloma kaina atšaldo potencialius importuotojus.
„Atsigabenti benzino neapsimoka, nes jo vartojimas krinta drastiškai“, – pripažino Lietuviškų degalinių sąjungos tarybos pirmininko pavaduotojas Dainius Janėnas.
Todėl verslininkai net nėra tikri, ar pavyks parduoti importuotus degalus.
„Vyksta masinė dyzelizacija – pereinama prie dyzelinu varomų automobilių, todėl prekyba šiais degalais auga. Nieko keista, kad kai kurios bendrovės dyzeliną importuoja iš Baltarusijos, tačiau apie atsivežtą benziną neteko girdėti“, – pridūrė D.Janėnas.