„TRAFI“ sėkmingai padeda sklandžiau planuotis viešojo transporto keliones JAV, Turkijos, Rusijos, Indijos, Indonezijos, Taivano, Latvijos ir Estijos gyventojams, o Brazilijoje buvo pasirinkta kaip oficiali Rio de Žaneiro Olimpinių žaidynių kelionių planuotoja. Tačiau tik keliuose Lietuvos miestuose pastebime, kad „TRAFI“ naudojama siekiant išvengti susimokėjimo už važiavimą viešuoju transportu, naujienų sraute dalinantis keleivių kontrolės buvimo vieta. Todėl manome, jog tai nėra sąžininga didžiosios dalies Lietuvos vartotojų, kurie visuomet įsigija kelionės bilietus, atžvilgiu“, – teigia Mantas Vizbaras, vienas iš „TRAFI“ įkūrėjų ir Vilniaus padalinio vadovas.
„TRAFI“ naudojama siekiant išvengti susimokėjimo už važiavimą viešuoju transportu, naujienų sraute dalinantis keleivių kontrolės buvimo vieta.
Pasak jo, „TRAFI“ programėlėje esanti pranešimų skiltis nėra skirta išvengti susimokėjimo už suteiktą paslaugą, o gauti tiksliausią informaciją tikruoju laiku apie eismo pasikeitimus bei taupyti brangų vilniečių laiką.
„Mes esame šiuolaikiška ir socialiai atsakinga įmonė, ir šiuo žingsniu norime parodyti, kaip visų miestiečių labui sąžiningai panaudojamos technologijos. Tikimės, kad sąžiningųjų gretos tik augs ir augs“, – sako M. Vizbaras.
Kviečiama dalintis šypsenomis ir važiuoti sąžiningai
„Dalinkis meile ir šypsena, o ne kontrolės buvimo vieta“ – tai vienas iš kelių pranešimų, kurie nuo šiol pasirodys mobiliojoje programėlėje „TRAFI“, parašius #kontrole ar kitas tam tikslui skirtas grotažymes. Ieškantys keleivių kontrolės vietų arba apie jas pranešantys to padaryti nebegalės, ir, siekiant juos paskatinti važiuoti sąžiningai, bus pasiūlyta išbandyti mobiliąją programėlę m.Ticket. Ja naudojantis vilniečiai galės patogiai ir lengvai įsigyti norimą kelionės bilietą savo išmaniajame telefone.
„TRAFI“ toliau viešins, kur ir kokiu laiku vyks planiniai viešojo transporto patikrinimai.
Pasak SĮ „Susisiekimo paslaugos“, kurios specialistai ir atlieka keleivių kontrolę, direktorės Modestos Gusarovienės, vidutinis be bilieto važiuojančiųjų pažeidėjų skaičius bendrame keleivių sraute svyruoja tarp 1,5–2,5 proc. Įvertinus dėl to patiriamus nuostolius, miestas kasmet netenka bent kelių šimtų tūkstančių eurų pajamų.
„Nesunku įvertinti, kad už tokią sumą pinigų Vilniaus miestas galėtų įsigyti visiškai naują autobusą ar atnaujinti viešojo transporto stoteles. Galbūt tiems keliems procentams vartotojų ir atrodo, kad pavyksta sutaupyti
neperkant kelionės bilieto. Tačiau taip taupoma kitų keleivių, o, svarbiausia, paties miesto sąskaita“, – teigia M. Gusarovienė.
Anot jos, kiekvieną dieną pasitaiko keleivių, nesusimokėjusių už kelionę, dalis kurių kontrolieriams įkliūva net kas antrą dieną. Tačiau, nors viešojo transporto keleivių supratingumas ne vienerius metus auga, vis dar pasitaiko bandančių išvengti kelionės bilieto įsigijimo.
Vis dėlto, atnaujintoje mobiliojoje programėlėje „TRAFI“ vis dar bus skelbiama informacija apie keleivių kontrolę ir jos buvimo vietą – „TRAFI“ viešins, kur ir kokiu laiku vyks planiniai viešojo transporto patikrinimai. Tikimasi, kad tokios netikėtos žinutės tik dar labiau atkreips užmaršių keleivių dėmesį ir primins jiems apie būtinybę įsigyti kelionės bilietą.