Tvirtų ir galingų sunkvežimių gamintoja savo naujausiame vaizdo klipe į vieną 15 metrų aukščio, 58 tonų svorio judantį bokštą sustatė keturis visiškai naujus sunkvežimius. Naujųjų sunkvežimių tvirtumą, patikimumą ir valdymo tikslumą filme norėjo įrodyti bokšto viršuje atsistojęs kompanijos prezidentas Rogeris Almas.
Klipo siužetas
Net ir vieno naujo modelio pristatymas sunkvežimių pramonėje yra didelis ir reikšmingas įvykis. Keturių naujų sunkvežimių debiutas vienu metu yra išties neeilinis projektas. Atnaujindama savo sunkvežimių gamą „Volvo Trucks“ pasirinko netradicinį būdą patraukti viso pasaulio dėmesį. Ne vieną sensacija tapusį vaizdo klipą pristačiusi kompanija savo naujausią filmą pradeda milžinišku, žvaigždėto dangaus fone spindinčiu, sunkvežimių bokštu, o jam pasiekus kuliminaciją - dūmų ir šviesos efektų apsuptyje atskleidžia, kad judančio sunkvežimių bokšto viršūnėje stovinti figūra yra ne kas kitas, kaip „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
Filmas pristatė oficialų naujųjų sunkvežimių „Volvo FH“, „FH16“, „FM“ ir „FMX“ modelių pristatymą. Šie keturi sunkvežimių modeliai apytiksliai sudaro du trečdalius visų parduodamų „Volvo Trucks“ sunkvežimių.
Tai didžiausias ir ambicingiausias visų laikų „Volvo Trucks“ naujų modelių pristatymas. Šie sunkvežimiai turės didžiulį poveikį klientų veiklos pelningumui ir konkurenciniam pranašumui.
Vaizdo klipas buvo nufilmuotas 2019 m. pabaigoje, bandymų poligone Švedijoje, netoli „Volvo“ gimtojo miesto Geteborgo. Iš sunkvežimių pastatytas bokštas bei didžioji dalis vizualiųjų efektų - dūmai ir šviesos - yra tikri. Visos filmavimo aplinkybės atskleidžiamos filmavimo užkulisių filme.
Pamatykite filmavimo užkulisius:
„Suprojektuoti, pastatyti ir įsitikinti, kad šį bokštą vairuoti yra saugu, prireikė viso mėnesio. Įgyvendinti šią idėją leido tvirta bokšto apačioje stovinčio „Volvo FMX“ konstrukcija ir jo naujoji 38 tonų apkrovą atlaikanti galinių ašių grupė, kuri ir leidžia išlaikyti kitų sunkvežimių svorį. Saugų sunkvežimių bokšto judėjimą reikiama kryptimi ir pastoviu greičiu leidžia „Volvo“ dinaminė vairavimo sistema ir įgudusi vairuotoja“, – sako Markusas Wikströmas, vienas iš „Volvo Trucks“ inžinierių, prisidėjusių prie bokšto projektavimo.