Pernykštis pasirodymas buvo įspūdingas, „Lada“ (taip „Žiguliai“ vadinami vakarų rinkoje) suko vieną greitą ratą po kito, nerodė kaprizų ir dieną pabaigė ant tūkstančio gerų emocijų per valandą. Namų darbai iki pirmo 2017 metų etapo – pakaba. Trūko priekinės dalies grip'o. Gi Nemuno žiedas yra kaip Baltijos jūra – vietomis labai banguotas.
Šiemet Mindaugas Gražys savo kovinius „Žigulius“ jau paruošė laiko atakoms. O pasiruošimo darbus nufilmavo „Astralas production“. Pasigrožėkite.
„Kapeika“ virto BMW ir „Lancia“ hibridu
Projektas gimė, kai prieš daugiau nei šešerius metus Mindaugas gavo dovanų „kapeiką“ – pirmuką, ant kurio techninio paso parašyta VAZ 2101. Šiaip jau tragiškai suręstas (tuo metu, kai nebuvo alternatyvos, buvo puikus) VAZ automobilis uždavė toną sukurti kažką šviežio, greito ir unikalaus. Mindaugas pasiraitojo rankoves ir pasileido į penkių metų kelionę po suvirinimo aparatų ir veržliarakčių pasaulį.
Italas ir vokietis draugystėje Automobilio kėbulo viršutinė dalis visų pirma susidraugavo su E36 modelio BMW dugnu. Atitinkamai po juo idealiai tilpo visi „apatiniai“ agregatai – visa automobilio pakaba, diferencialas, kardaninis velenas, pavarų dėžė ir t.t.
Bet Mindaugas nenorėjo lengvame automobilyje prie pavarų dėžės jungti šiaip jau gero, bet sunkaus šešių cilindrų BMW variklio ir pasiryžo dar vienam iššūkiui – lyg žigulio su BMW dugnu būtų negana. Po variklio dangčiu nugulė 2 litrų darbinio tūrio turbininis „Lancia“ variklis, Pasaulio ralio čempionatui skirtose „Lancia Delta Integrale“ automobiliuose pelnęs penkis konstruktorių čempiono titulus. Daugiau apie šį išskirtinį „Žiguli“ skaitykite čia.