Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkite „Tautos automobilį“: hibridinė „Hyundai Kona“

Jau ketvirtus metus iš eilės 15min skaitytojai turi galimybę išrinkti „Tautos automobilį 2020“. Tai – viena iš 12-os nominacijų. Ne visada tautos balsas sutampa su 10-ties komisijos narių nuomone, todėl „Tautos automobilio“ rinkimai – puiki proga sužinoti, ką galvoja skaitytojai. Rubrikoje „Gazas“ atsitiktine tvarka pristatysime visus pretendentus, o jūs nepamirškite balsuoti.

„Hyundai Kona Hybrid“ išsiskiria ne tik ryškiu dizainu, bet ir naujausiomis „Hyundai SmartSense“ saugumo ir pagalbinėmis vairuotojo sistemomis, taip pat individualiai pritaikoma ir platesne informacine bei pramogine sistema.

Automobilis „Kona“, kurio pavadinimas yra kilęs iš Didžiosios Havajų salos, pirmąkart rinkoje pasirodė 2017 m. Praėjusiais metais prie vidaus degimo varikliais varomų „Kona“ modelių prisijungė vien elektra varomas „Kona Electric“.

Dėl galingo elektrinio galios agregato ir didelio nuvažiuojamo atstumo „Kona Electric“ versija susilaukė paklausos visame pasaulyje, kuri pranoko net „Hyundai“ bendrovės lūkesčius. Europoje iš viso parduota beveik 120 tūkst. šių automobilių.

O hibridinė versija, pristatoma šių metų konkurse, yra SUV kėbulo ir ekomobilio derinys.

Štai, kaip automobilį vertina konkurso „Metų automobilis“ komisijos narys Renadas Gabartas:

VIDEO: Renkame tautos automobilį: „Hyundai Kona Hybrid“

Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje:

KIA ProCeed
Variklis Benzinas/elektra
Maks. galia, AG;kW;aps./min. 141 Ag; 104 kW; 5700 aps./min
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. 265 Nm; 4000 aps./min
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. 11,2
Maksimalus greitis km/val. 160
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km Vidutinės 5
Pigiausio modelio kaina EUR 24 990

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?