Išskirtinė galia: kokie automobiliai su V8 varikliais kainuoja mažiausiai?

Vis dažniau vairuotojai Lietuvoje automobilį renkasi ne tik pagal praktiškumą, taupumą ar išlaikymo kaštus. Lankomiausias transporto skelbimų portalas Autoplius.lt pastebi, kad į aukštesnę poziciją prioritetų piramidėje po truputį kyla tokie kriterijai, kaip vairavimo malonumas ar prestižas.
„Audi“ V8 variklis
„Audi“ V8 variklis

Ne paslaptis, kad būtent vairavimo malonumą stipriai atspindi automobilio galingumas. Vienus pirkėjus galia vilioja, tačiau kitus neabejotinai atstumia. Pagrinde – dėl didesnių degalų sąnaudų, brangesnės eksploatacijos.

Variklio galią jau nuo automobilių pramonės sužydėjimo laikų geriausiai apibrėžia vidaus degimo agregato darbinis tūris. Net anglų kalboje buvo sakoma, kad didesnei kubatūrai pakaitalo nėra (angl. – „No replacement for displacement“). Iš tiesų – yra. Kuo toliau, tuo labiau varikliai mažėja, o dėl pažangių priverstinio oro pripūtimo sistemų (mechaninių kompresorių ar turbokompresorių) automobilių galiai nebereikia didelės talpos degimo kamerų.

Tačiau pažvelkime, kokius vokiškus automobilius su dideliais ir galingais V8 varikliais Lietuvoje galima įsigyti už prieinamą kainą.

„Mercedes-Benz E430“
„Mercedes-Benz E430“

„Mercedes-Benz E430“

Kurdami E klasės „Mercedes-Benz“ gamintojai pasistengė variklių gamą praplėsti beveik iki begalybės. W210 serijos E klasės „Mercedes-Benz“ kainoraščiai prieš kelis dešimtmečius turėjo atrodyti išties įspūdingai. Variklių gamą sudarė net 32 skirtingo galingumo benzininiai ir dyzeliniai agregatai. Be galingų AMG divizijos paženklintų modelių išskirti būtų galima E420 bei E430 modelius – jų galinius varančiuosius ratus suka atitinkamai 4,2 ir 4,3 litro V8 motorai.

Tokie modeliai Lietuvoje kainuoja vos nuo 1300 eurų. Parduodamus „Mercedes-Benz E430“ galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

  • Variklis: 4,3 litro V8 DOHC
  • Galia: 279 AG
  • Sukimo momentas: 400 Nm
  • Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 6,6 sek.
  • Svoris: 1615 kg
  • Galios ir svorio santykis: 173 AG/tonai
„Audi V8“
„Audi V8“

„Audi V8“

Kai Vokietijos automobilių koncerno „Audi“ gamoje dar nebuvo flagmano A8, 1988-1993 metais gamintojas surinkinėjo prabangius V8 sedanus. Vien iš „Audi V8“ pavadinimo aišku, kad po šio automobilio variklio gaubtu stūksojo didelės V8 jėgainės. Vokiečiai siūlė rinktis iš 2 variklių: 3,6 arba 4,2 litro. Per legendinę „Quattro“ transmisiją į visus varančiuosius ratus šie agregatai siuntė atitinkamai 250 arba 280 AG.

Lietuvoje tokį automobilį galima įsigyti vos už 1600 eurų. Parduodamus „Audi V8“ modelius rasite paspaudę šią nuorodą:

  • Variklis: 4,2 litro V8 DOHC
  • Galia: 280 AG
  • Sukimo momentas: 400 Nm
  • Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 7,7 sek.
  • Automobilio svoris: 1800 kg
  • Galios ir svorio santykis: 154 AG/tonai
BMW 740
BMW 740

BMW 740

7 serija užima aukščiausią pakopą BMW gamoje. Tai modelis, su kuriuo gamintojas nuo 1977 metų taikosi į pasiturinčius vairuotojus. Todėl šie modeliai yra ne tik prabangūs, bet ir galingi.

Antrosios kartos (E32) modeliai buvo siūlomi su pakankamai plačia variklių gama: nuo 730i iki 750i. Kaip žinia, du paskutiniai skaičiai modelių pavadinime anksčiau atspindėjo variklio darbinį tūrį. 7 serijai BMW siūlė du skirtingo dydžio V8 variklius: 3,0 arba 4,0 litrų. Galingesni M60B40 agregatai generuoja apie 280 AG, o su tokia galia net ir dviejų tonų banginis įgauna pakankamai dinamišką charakterį.

Lietuvoje 7 serijos BMW su V8 varikliu galima įsigyti už 2600 eurų. E32 kartos BMW 740 skelbimus pamatysite paspaudę šią nuorodą.

  • Variklis: 4,0 litrų V8 DOHC
  • Galia: 286 AG
  • Sukimo momentas: 400 Nm
  • Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 6,9 sek.
  • Automobilio svoris: 1790 kg
  • Galios ir svorio santykis: 160 AG/tonai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis