Ši operacija vadinama didžiausia ir sudėtingiausia logistine operacija Lenkijos keliuose. Pasiekusi kelionės tikslą TBM mašina gręš tunelį S19 magistralėje Pakarpatės vaivadijoje. Tačiau iki to dar laukia kelionė per pusę Lenkijos 10 km/val. greičiu.
Mašina TBM (Tunel Boring Machine) milžiniška – 112 metrų ilgio, sveria 4 tūkst. tonų. Didžiausi jos elementai buvo atplukdyti į Lenkiją iš Ispanijos laivais, mažesni atvežti iš Pirėnų pusiasalio daugybe vilkikų.
Šis pervežimas kelia didelių logistinių ir techninių sunkumų, tad tam ruoštasi ne vieną mėnesį, pasitelkus specializuotas ir patirties turinčias įmones.
Mašina į kelią pajudėjo naktį iš lapkričio 11-osios į 12-ąją iš Opolės upių uosto. Važiuojama naktimis nuo 22 val. iki 6 val. ryto, kolonos ilgis yra net 4,5 km. Kelionė truks apie 20-25 dienas. Kolonos greitis irgi įspūdingas, siekia vos 10 km/val, mašina užima abi eismo juostas.
Dėl šios priežasties kelininkai įspėja vairuotojus ir eismą kreipia apylankomis bei šalutiniais keliais. Tam, kad kolona galėtų pervažiuoti iš A1 į A4 autostradą, ties Sošnicos vietove teko išardyti infrastruktūrą – nukelti netgi visi apšvietimo žibintai.
Varšuvoje kolona bus nukreipta į trasą S2 kelio S17 kryptimi į Lubliną. Mašina tokia didelė, kad netilptų Varšuvos tunelyje Ursynove, todėl važiuos aplink. Iš Lublino TBM mašinos kelionė suks Pakarpatės link.