Šį ženklą kaip rinkodaros priemonę sumanė „Pramogų bankas“, prabangių automobilių ženklais išmargintą stovą pastatęs pernai vasarą. Jis netruko sulaukti internautų dėmesio, kurie internete ėmė diskutuoti, ar „Mercedes“ jau nebelaikomas prabanga.
Šiomis dienomis šis ženklas sulaukė ir Rimo Šapausko dėmesio, kuris nuotrauka su šiuo ženklu pasidalijo savo prieigoje socialiniame tinkle.
Nesė Group rinkodaros vadovė Natalija Mogučaja–Vaineikienė 15min pasakojo, jog šis ženklas atsirado ieškant idėjų, kuo gi dar galima būtų nudžiuginti išskirtinius klientus, ir atkreipti dėmesį, kai automobilių stovėjimas Klaipėdoje ir Vilniuje, kur įmonė veikia, yra mokamas.
Išskirtiniai klientai nori savo automobiliais, paprastai tariant, „įvažiuoti“ į „Nesė pramogų banką“ – t. y. pasistatyti automobilį kuo arčiau įėjimo, – pasakojo rinkodaros vadovė.
„Savo brangiausiems klientams automobilių stovėjimą ties Nesė pramogų bankais Klaipėdoje ir Vilniuje apmokame, kur jie bepastatytų savo mašinas. Tačiau išskirtiniai klientai nori savo automobiliais, paprastai tariant, įvažiuoti į „Nesė pramogų banką“ – t. y. pasistatyti automobilį kuo arčiau įėjimo. Kadangi plotas ribotas, šios vietos rezervuojamos „Nesė Group“ platininių kortelių turėtojų automobiliams. Sykiu išskyrėme atskirą klientų kategoriją – esamų ar dar tik būsimų – Klientai su fantazija. Būtent tokie žmonės važinėja gerais, brangiais automobiliais, bet visada galvoja arba svajoja apie dar geresnį prestižinį car'ą“, – pasakojo rinkodaros vadovė.
N.Mogučaja-Vaineikienė puikiai pamena, jog tik pastatytas stovas sulaukė didelio dėmesio. Socialiniuose tinkluose atsidūrusi nuotrauka su išskirtinių automobilių ženklais sulaukė visokios reakcijos – ir humoristinės, ir kritinės.
Jautriausiai reagavo „Mercedes“ vairuotojai
„Ypač „skaudžiai“ reagavo vairuojantys prabangius „Mercedes“. Tuomet ir gimė žinutė „Kad neturintys fantazijos vairuoja „mersedesus“, o turintys fantaziją vairuoja arba svajoja apie „Porsche“, „Rolls Royce“, „Maserati“ ir kt. Aukščiausios klasės, kitokių automobilių yra ir daugiau, tačiau VIP stovo reklaminio ploto vieta – ribota, ir neturėjome tikslo išvardinti visų.
Neseniai pas mus svečiavosi BMW I8 automobilio vairuotojas, jam užteko suvokimo suprasti, kad VIP vieta skirta ir jam, nors BMW ženkliuko nėra ant lentelės“, – pasakojo moteris, pripažinusi, kad įvyksta ir įvairiausių kuriozinių situacijų, kai ties ženkliuku sustoja į prabangų automobilį toli gražu nepretenduojanti mašina ar tiesiog taksi.
Sėkmingą, dėmesio susilaukusią VIP stovėjimo vietos idėją įmonė vadina savotiška partizanine reklama, nes žmonės fotografuoja lentelę, dalinasi informacija socialiniuose tinkluose.
„Vienas naujausių įvykių, kai prieš kelias dienas Klaipėdoje besilankydamas Rimas Šapauskas nufotografavo VIP stovėjimo vietą ir pasidalino Facebook tinkle. Keliasdešimt asmenų pasidalino jo postu, per 1000 įvertinimų „patinka“, „nepatinka“, pusšimtis komentarų“, – pastebėjo rinkodaros vadovė.
VIP stovėjimo vietos idėją įmonė vadina savotiška partizanine reklama.
Pasak jos, VIP parkingas – dar viena žinutė apie „Nesė Group“, jog ši yra išvien su tais, kuriems maistas – ne tik produktų derinys patenkinti alkį, gėrimas – ne tik skysta substancija troškuliui numalšinti ar nuotaikai pasigerinti, o automobilis – ne tik keturratė transporto priemonė nuvykti iš taško A į tašką B.
„Taip tiesiog smagiau ir įdomiau nei mąstyti ir veikti standartiškai“, – šypteli moteris.