Pavyzdžiui, „David Brown Automotive“, nedidelė britų automobilių gamybos bendrovė, pristato „Speedback Silverstone Edition“ modelį. Pastarajam įkvėpimo semtasi iš 60-ųjų – klasikinių lenktyninių automobilių eros.
Pastarojo pagrindu tapo anksčiau išleistas „Speedster GT“ modelis. Po automobilio kapotu – 5 l darbinio tūrio V8 „Jaguar“ variklis, generuojantis daugiau nei 600 AG. Modelis komplektuojamas su 6 laipsnių automatine pavarų dėže ir yra varomas galiniais ratais.
Gamintojas pasakoja, kad automobilis buvo dažomas aštuonias savaites, kad įgautų unikalų, „Fly by Night“ pavadintą, atspalvį.
„David Brown Automotive“ nesirengia pagaminti daugiau nei 10 šio automobilio kopijų, o bazinės versijos kaina, sakoma, siekia 520 tūkst. svarų sterlingų.
Tarp itin paslaptingų – legendinio automobilių dizainerio Giorgetto Giugiaro įkurta bendrovė „GFG Style“. Šis į Ženevą atsivežė pirmąjį savo pagamintą automobilį „Sibylla“.
Apie modelį žinoma ne itin daug, tik tiek, kad tai – visiškai elektrinis superautomobilis, turintis 75 kWh talpos bateriją ir elektrinį variklį.
Grįžo su bestogiu
Į Ženevos parodą grįžusi „Italdesign“ bendrovė pristatė bestogę superautomobilio „Zerouno“, pristatyto prieš metus kupė kėbulu, versiją.
Manoma, kad bestogis modelis kainuos daugiau nei 1 mln. svarų sterlingų.
Modelio kėbului pagaminti naudotas anglies pluoštas, o iki 100 km/val. galingą motorą turintis automobilis pagreitėja per 3,2 sek.
Visiems norintiems įsigyti šio automobilio nepavyks, mat „Italdesign“ žada pagaminti labai ribotą šių modelių skaičių.
Išskirtinį „saldainį“ galima pamatyti „Morgan“ stende, kur bendrovė pristatė „Aero GT“, turintį lenktyninio automobilio genų. Šis modelis žymi „Aero 8“ modelio gamybos eros pabaigą.
Be to, „Morgan“ pagamino ir specialią – 50-mečiui skirtą – „Plus 8“ versiją.
Abu modeliai turi atmosferinius, BMW pagamintus, 4,8 l darbinio tūrio V8 formos variklius.