„Puma Night Ride“ pavadintos varžybos buvo surengtos ant P4 parkavimo aikštelės stogo, o per pertraukas tarp važiavimų žurnalistai galėjo šviesos ir dūmų fone mėgautis kolegų važiavimais bei stebėti lėktuvus iš itin arti. Geriausiai vairuodamas „Ford Puma“ neįprastoje trasoje pasirodė Renaldas Gabartas.
„Aštrus“ važiavimo režimas ko gero yra pats greičiausias ir efektyviausias būdas perprasti automobilio charakterį, o lenktynės ant stogo – pati egzotiškiausia vieta, kurioje yra kada nors surengta naujo automobilio premjera. „Ford Puma“ premjeros režisieriai šiuos du ingredientus sumaišė meistriškai, todėl rezultatas pranoko lūkesčius. Dievaži, tą patį sakyčiau, net jei kolegos būtų atvežę geresnius laikus“, – įspūdžiais po varžybų dalijosi R. Gabartas.
Ant stogo buvo surengtos ne paprastos slalomo varžybos – dalyviams reikėjo įveikti papildomas užduotis. Pirmojoje jie vairavo „Puma“, ant kurios variklio gaubto pritaisyta nedidelė lėkštė su kamuoliuku. Važiavimo greitį manevruojant tarp gairelių reikėjo optimizuoti taip, kad kamuoliukas neiškristų iš lėkštės, o tą padaryti nebuvo lengva – teko ir pervažiuoti greičio ribojimo kalnelį, ir judėti atbuline eiga.
Kita užduotis – prie „Puma“ keleivio pusės priekinio sparno pritaisytu lazeriu lėtai važiuojant pataikyti į ant žemės nupieštą taikinį. Nedidelis variklio gaubtas ir aukšta sėdėjimo pozicija užtikrina gerą matomumą, tad ši užduotis daugeliui pavyko neblogai – buvo netgi pataikiusių į patį taikinio centrą.
Dalis varžybose dalyvavusių žurnalistų jau buvo susipažinę su miesto krosoveriu „Ford Puma“, tačiau jie su malonumu pasinaudojo galimybe išbandyti vikrų modelį slalomo trasoje. Juolab kad pati trasa įrengta ne kokioje užmiesčio aikštelėje, o ant prie oro uosto esančio daugiaaukščio parkingo stogo.
Iš viso varžybose dalyvavo dešimt žurnalistų. Greičiausiam R. Gabartui vos kelias sekundes pralaimėjo Linas Butkus, o trečias liko Laurynas Matonis.
Renginio metu žurnalistai ne tik susipažino su manevringuoju „Puma“ modeliu, bet ir galėjo apžiūrėti „Puma Hybrid“ su „Mild Hybrid“ technologija bei „Puma ST Line“, taip pat visiškai naują „Ford Kuga“. Tai – viena didžiausių Lietuvos automobilių rinkos rudens premjerų, o jau greitai šio modelio gamą papildys įkraunama hibridinė „Plug-in“ versija.
Kompaktiškas krosoveris „Puma“ išsiskiria itin gausia standartine įranga bei įvairiais praktiškais atributais, pavyzdžiui, trijų padėčių bagažinės talpa yra net 465 l. Tai – vienas geriausių kompaktinių krosoverių segmento rezultatų.
Standartinėje automobilio įrangoje yra bevielis išmaniojo telefono kroviklis, masažinės sėdynės, šildomas priekinis stiklas, įvairios saugumo bei komforto sistemos: aktyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimas. Šios sistemos veikia itin tiksliai dėl 12 automobilio išorėje sumontuotų ultragarsinių jutiklių, trijų radarų ir dviejų kamerų.
SYNC 3 išmanioji informacinė automobilio sistema su 8 colių lietimui jautriu ekranu jau standartinėje įrangoje turi „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programas.
Į „Puma“ montuojami keturi skirtingi varikliai: 120 AG dyzelinis „Ecoblue“, 125 AG benzininis „EcoBoost“ ir du MiHV („Mild Hybrid“) technologijos hibridiniai, 125 bei 155 AG pasiekiantys „EcoBoost Hybrid“.