Kalbėdama apie save Corbellati šeima užsimena, kad visuomet domėjosi sportiniais automobiliais, o iš to gimė avantiūra – sukurti automobilį, unikalų tiek galia, tiek išvaizda. Kaip sako patys italai – „tarsi brangakmenį“. Šitaip atsirado „Corbellati Missile“ – ekstravagantiškas modelis, kuris, tikina italai, pretenduoja gauti greičiausio pasaulyje hiperautomobilio titulą.
Kalbant apie išvaizdą, „Missile“ primena nenušlifuotą deimantą. Daugelis eidami pro italų stendą Ženevos automobilių parodoje gūžčiojo pečiais, mat greta blizgančių kėbulų, rafinuotų formų, ryškių linijų, anglies pluošto, aliuminio stebuklų stovėjo, atrodytų, paprastas, pilkas, matinis ir niekuo neišsiskiriantis automobilis.
Kitaip nei dauguma šiandienos superautomobilių ir hiperautomobilių kūrėjų, „Corbellati“ pasirinko ne laužytas, o aptakias, apvalias formas. Ne vienas parodos lankytojas stebėjosi, kodėl stende atsidūrė neužbaigtas modelis – tokį įspūdį kėlė tiek keista kėbulo spalva, tiek ne itin tobulai surinktos detalės.
Tačiau italai mėgina įtikinti, kad kur kas svarbiau šiandien yra ne išorė, o automobilio vidus. Ir čia jie tikrai turi kuo pasigirti, mat hiperautomobilio galia siekia 1 800 AG (1 342 kW), o 9 l darbinio tūrio dviejų turbinų V8 formos variklio maksimalus sukimo momentas – 2 350 Nm.
Tokia galia gali priversti automobilį įsibėgėti iki 498 km/val. – sunkiai įsivaizduojamo greičio. Šešių laipsnių pavarų dėžė galią perduoda tik į galinius ratus. Sustoti padeda keraminiai stabdžiai. O po ganėtinai netobulu ir diskutuotino grožio kėbulu slepiasi anglies pluošto važiuoklė. Tiesa, „Corbellati“ nepasakoja, kiek jų kūrinys sveria.
Patikėti sunku
Visgi žvelgti į italų kūrinį reikėtų kiek iš šalies, mat klausimų daug, o atsakyti į juos „Missile“ kūrėjai neskuba. Štai, pavyzdžiui, 500 km/val. yra riba, kurios kol kas nepasiekė nė vienas padangų gamintojas.
Netgi „Bugatti Chiron“ kūrėjams vargais negalais pavyko gauti specialiai šiam modeliui kuriamas padangas, kurios atlaiko kiek didesnį greitį nei 400 km/val. Tad sunku įsivaizduoti, kokios padangos (265/35 priekyje ir 345/30 gale) galėtų atlaikyti tokią brutalią „Missile“ pagreičio jėgą.
Taip pat nebuvo matyti jokių automobilio bandymų rezultatų, kurie leistų patikėti tuo, jog „Missile“ pajėgus įsibėgėti iki tokio greičio. Gamintojas detalių nepateikia, tik tikina, jog skaičiavo mėnesių mėnesius siekdamas, kad aerodinaminis koeficientas būtų kuo mažesnis.