Kaip teigia „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne, šios gamyklos atgaivinimui ir tam, kad galima būtų padidinti „Maserati“ gamybos apimtis nuo 6 iki 50 tūkst. automobilių iki 2015 metų, buvo išleista daugiau nei 1 mlrd. eurų.
Grugliasco gamyklos, kurią koncernas 2009 m. įsigijo iš „Carrozzeria Bertone“, pajėgumai šiandien per vieną dieną leidžia pagaminti 200 automobilių arba 45 tūkst. per metus, o naujoji gamybos linija vienu metu gali gaminti iki keturių skirtingų produktų. Tačiau, anot S. Marchionne, esant poreikiui gamybos pajėgumai galėtų būti padidinti dvigubai.
Naujoji gamykla savo darbą pradėjo nuo naujojo „Maserati Quattroporte“ modelio automobilių gamybos. Netrukus šioje gamykloje bus pradėtas gaminti ir kitas, mažesnis „Maserati“ modelis „Ghibli“, kuris pasirodys jau šią vasarą.
Lauryno Jonušausko, „Maserati“ prekės ženklo vadovo Lietuvoje teigimu, „Quattroporte“ ir „Ghibli“ modelių sėkmės taip pat tikimasi ir Lietuvoje. „Iki oficialaus „Maserati Quattroporte“ atvykimo į Lietuvą liko vos mėnuo, todėl pastebime, jog susidomėjimas šiuo modeliu taip pat atitinkamai auga“, – sako jis.