Įvardijo, kurie „Ferrari“, turintys V8 variklį, vadinami pačiais geriausiais

„Ferrari“ vardas žinomas net ir tiems žmonėms, kurie nesidomi automobiliais. Tai sportiniai automobiliai, kurie per daug metų užsitarnavo savo vardą ne tik lenktynių trasose, bet ir gatvėse.
Išrinko geriausius „Ferrari“, turinčius V8 variklius
Išrinko geriausius „Ferrari“, turinčius V8 variklius / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Per visą spalvingą gamybos istoriją „Ferrari“ pagamino ne vieną išskirtinį ir labai greitą automobilį. Itališkas žurnalas „Enzo“, kuris rašo išskirtinai apie „Ferrari“ automobilius, surengė apklausą, kuria norėta išsiaiškinti, kurie penki „Ferrari“ automobiliai, kuriuose buvo montuojami V8 varikliai, yra geriausi.

1. „Ferrari 458 Italia“

Šis „Ferrari“ modelis buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje dar 2009 metais. Naujasis modelis pakeitė senąjį F430, kuris per penkerius gamybos metus morališkai paseno.

458 modelis buvo pasitiktas labai teigiamai. Po šio „Ferrari“ gaubtu – V8 formos variklis, galintis suktis iki 9 000 sūkių per minutę ir generuojantis 550AG. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja greičiau nei per 4 sek. Jame yra viskas, ko reikia tikram superautomobiliui.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 458 Italia“
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 458 Italia“

2. „Ferrari 355“

Pagrindinė šio modelio užduotis buvo pakeisti senąjį 348 ir pritraukti dar daugiau pirkėjų. Šis „Ferrari“ tapo savotiška 1990 metų automobilių pramonės vizitine kortele.

F355 kaina tuo metu siekė 80 000 svarų, o automobilis iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti greičiau nei per 5 sekundes. Maksimalus modelio greitis siekė beveik 300 km/val. „Ferrari“ pardavė 11 000 šių F355 modelių – tai buvo rekordiniai skaičiai šiam sportinių automobilių gamintojui.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 355“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 355“

3. „Ferrari 488GTB“

„Ferrari 488GTB“ naujausias automobilių gamintojo iš Maranelo, Italijos, kūrinys. Šis modelis pasirodė 2015 metais ir pakeitė senąjį 458 modelį, kuris gamyboje išbuvo 6 metus. Naujasis 488 turi naują V8 agregatą, suporuotą su turbokompresoriumi. Norite pajusti, ką reiškia įsibėgėti iki 100 km/val. per 3 sek.? Ketvirtis milijono eurų ir šis žirgas jau jūsų kieme.

Gamintojo nuotr./„Ferrari 488GTB“
Gamintojo nuotr./„Ferrari 488GTB“

4. „Ferrari F430“

Šis „Ferrari“ modelis gali pasigirti ne tik puikiu V8 variklio garsu, geru valdymu, tačiau ir tiesiogine to žodžio prasme karštu temperamentu. Per penkerius gamybos metus pro gamyklos duris išriedėjo daugiau nei 9 200 šių sportinių modelių su 6 galimomis variacijomis. Pati rečiausia ir labiausiai vertinama yra 16M versija, kuri skirta paminėti 16 kartų laimėtą konstruktorių taurę „Formulės-1“ lenktynėse.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari F430 Spider“
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari F430 Spider“

5. „Ferrari 308“

Garbingai penketuką užbaigia tikra klasika – „Ferrari 308“. Šis modelis ne šiaip pateko į penketuką, jis laikomas visų modernių „Ferrari“ protėviu.

Leonardo Fioravanti minčių vaisius buvo toli gražu ne pirmasis „Ferrari“ su V8 varikliu, todėl modelis buvo pasmerktas populiarumui.

Techniniai duomenys galbūt šiandien jau nieko ir nenustebintų: 240 km/val. maksimalus greitis ir įsibėgėjimas iki 100 km/val. per 6 sek., tačiau 1975 metais tai buvo daugiau negu gerai.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 308“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari 308“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis