Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Jaguar“ didina dėmesį kompaktiško sedano kūrimui

Pranešama, kad Didžiosios Britanijos prabangių automobilių gamintojas tikisi, jog kompaktiškos klasės modeliai smarkiai padidins kompanijos pardavimus.
„Jaguar“ ženkliukas
„Jaguar“ ženkliukas / Gamintojo nuotr.

Naujasis „Jaguar“ markės sedanas turės ne tik kompaktišką bei itin lengvą aliuminio konstrukciją su galiniais varančiaisiais ratais, bet ir labai ekonomiškus keturių cilindrų variklius. Gamintojo teigimu, tai nebus eiliniai BMW 3 serijos bei „Audi A4“ varžovai.

Artėjama prie momento, kai pasaulyje kasmet bus parduodama po daugiau nei du milijonus prabangių automobilių, todėl „Jaguar“ vadovai tikisi pagerinti kompanijos reitingus. Visgi, kol kas ši kompanija pramonėje yra tik smulki žuvelė – kasmet parduodama mažiau nei 60 tūkst. „Jaguar“ markės automobilių.

Britai supranta, kad norintys užsitikrinti gerą ateitį kartu su „Land Rover“ jie turi kaip reikiant padirbėti.

Naujasis „Jaguar“ turės naują platformą, kurios net 90 procentų bus galima modifikuoti bei pritaikyti kitos kartos XF bei XJ modeliams.

„3 serijos BMW – puikus pavyzdys koks turi būti geras automobilis, tačiau mūsų ambicijos yra didesnės“, – teigia kompanijos vadovas Adrianas Hallmarkas. „Visi to segmento lyderiai yra gražūs, dinamiški bei turi efektyvius variklius. „Audi“ dėl aukštos pozicijos šioje klasėje kovojo net 20 metų, todėl imti ir atsirasti pačiame viršuje mums yra beveik neįmanoma.“

Adrianas pridūrė, kad šiuo metu kompanijoje dirbantys specialistai atlieka daugybę tyrimų, kurie padės suformuoti gerą biznio formulę. Sukurti automobilį ir tikėtis, kad jis nurungs šios klasės lyderius yra tiesiog naivu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos