„Jaguar“ pristatė kol kas vienintelio elektromobilio prototipą – sportinį visureigį „I-Pace“. Per ateinantį dešimtmetį automobilių pasaulio laukia greitesni pokyčiai, negu buvo per pastaruosius penkiasdešimt metų ir, panašu, kad „Jaguar“ yra pasirengęs šiam šuoliui.
„I-Pace“ prototipas pasižymi didele galia ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per mažiau nei keturias sekundes.
Baterijos ir varikliai buvo suprojektuoti ir sukonstruoti taip, kad būtų itin efektyvūs. Su vienu ličio jonų baterijos įkrovimu vidutinis vartotojas galės įveikti net 500 km distanciją. Baterijų įkrovimas yra paprastas ir greitas, 80 procentų energijos įkraunama per 90 minučių, o šimtaprocentinis įkrovimas pasiekiamas vos per dvi valandas.
400 AG bei 700 Nm maksimalų sukimo momentą išvystantis „I-Pace“ prototipas yra tikras „Jaguar“ ir tikras vairuotojo automobilis. Siekiant šio tikslo į prototipą įmontuoti du elektros varikliai – integruoti į priekinę bei galinę ašis. Abu varikliai veikia išvien su visų varančiųjų ratų pavara, užtikrinančia automobilio dinamiką bei ratų sukibimą su kelio dangos paviršiumi bet kokiu oru.
Dizaino kūrėjas, „Jaguar“ dizaino direktorius Ianas Callumas, prisipažino, kad joks kitas projektas nėra suteikęs tiek jaudulio, kiek šis. „Prototipas sukurtas būti kažkuo visiškai nauju: tai nėra tradicinis sportinis automobilis, sedano kėbulu ar mums įprastas visureigis ir visiškai nėra tradicinis „Jaguar“. Šiame automobilyje yra puiku tai, kad jį kurdami nepaisėme jokių įsigalėjusių standartų“, – sakė I. Callum.
„Jaguar I-Pace“ prekyboje turėtų pasirodyti jau 2018-ųjų antrąjį pusmetį. Žadama, kad šis penkių vietų sportinis visureigis bus orientuotas į šeimą ir savyje suderins prabangą bei pačias moderniausias „Jaguar“ technologijas. „I-Pace“ savyje atnešamos technologinės savybės sudarys stiprią alternatyvą kitų gamintojų „Premium“ segmento miesto visureigiams.