Įdomu tai, kad šie modeliai bus ne tik vikresni, bet ir pigesni už kabrioletus. „Autocar“ teigia, kad „F-type“ kupė kainuos maždaug 7,3 tūkst. svarų (30 tūkst. Lt) mažiau nei analogiškai įrengti rodsteriai.
Kupė modeliai bus skirstomi į tris skirtingas versijas: „F-type“, „F-type S“ ir „F-type R“. Tačiau įdomiausia jų – pastaroji bei galingiausia R modifikacija. Gamintojas teigia, jog R versijose bus montuojami 5,0 litrų V8 motorai su mechaniniais kompresoriais. Jų generuojami 542 AG iki 100 km/val. leis pagreitėti tik per 4,0 sekundes, o maksimalus greitis sieks lygiai 300 km/val. Tokios versijos Didžiojoje Britanijoje kainuos nuo 85 tūkst. svarų (beveik 350 tūkst. Lt).
„Jaguar“ akcentuoja, kad daugiausia dėmesio buvo skirta būtent R versijai – jos kėbulas yra pats standžiausias ne tik „F-type“ šeimoje, bet lyginant visus gamyklinius modelius turtingoje šios britų kompanijos istorijoje.
„F-type R“ modeliuose bus naudojama ir visiškai nauja elektroniniu būdu valdomo diferencialo „Electornic Active Differential“ technologija. Gamintojas teigia, kad startą šiai sistemai davė „Range Rover Sport“ automobilis, tačiau jie patobulino agregatą ir giriasi, kad iš „atviro“ diferencialo į pilnai sublokuotą jis persijungia vos per 200 milisekundžių.
Tuo tarpu nauja prisitaikančių amortizatorių technologija per vieną sekundę net 500 kartų matuoja įvairius parametrus: nuo vairuotojo veiksmų iki kelio sąlygų.
Nors ir serijinio automobilio kėbulo linijos beveik nesiskiria nuo 2011-aisiais pristatyto C-X16 koncepto, kai kurie žmonės mano, kad šis automobilis panašiai kainuojančius „Porsche 911“ pavers nuobodžiais modeliais.
Baziniai „F-type“ kupė gimtojoje Didžiojoje Britanijoje kainuos nuo 51,2 tūkst. svarų (apie 210 tūkst. Lt.). Ar tai gali būti pavojaus varpai „Porsche“ stovyklai? Kokia jūsų nuomonė apie šį „Jaguar“ darbą?