Apdovanojimus rengė „Walpole” – 160 Britanijos prabangos ženklų jungiantis aljansas, kurio tikslas remti britų inovacijas, dizainą ir aukštą paslaugų kokybę.
„Jaguar” nominacija geriausio Britanijos prabangos prekės ženklo kategorijoje yra itin didelis pripažinimas visam „Jaguar Land Rover” koncernui. Tai yra tikrai pelnytas mano kolegų, kurie dirba dizaino, inžinerijos, gamybos ir rinkodaros srityse, pastangų įvertinimas” – teigia Jeremis Hicksas, „Jaguar Land Rover UK“ generalinis direktorius.
Anot „Walpole” direktorės Michelle Emmerson, „Jaguar” sujungia neeilines technines automobilio galimybes ir dizainą. „Šis sėkmės junginys atsispindi ir praėjusių metų „Jaguar” paskelbtuose finansiniuose rezultatuose, kurie yra geriausi bendrovės istorijoje. Tai yra įspūdinga Britanijos prabangos industrijos sėkmės istorija”, – pažymėjo ji.
„Jaguar” buvo išrinktas geriausiu Britanijos prabangos prekės ženklu itin garbios komisijos grupės, kurią sudaro: Jonathanas Akeroydas, „Alexander McQueen” generalinius direktorius, Michaelas Wardas, „Harrods” generalinius direktorius, Meribeth Parker, „Harper’s Bazaar/Hearst Magazines UK” vadovė bei Lucia Van Der Post, prabangos komentatorė.
„Jaguar Land Rover“ taip pat buvo nominuotas įmonių socialinės atsakomybės ir Didžiosios Britanijos prabangos prekės ženklo užsienyje kategorijose.
„Walpole” 1990 metais įkūrė garsios Didžiosios Britanijos bendrovės, tarp kurių buvo „British Airways”, „Coutts & Co”, „Financial Times” ir „Savoy Group”. Asociacija pavadinta garsaus prekybos ministro ir menu globėjo sero Roberto Walpole’o (1676-1745) garbei.