SVO padalinio inžinieriai „F-Pace SVR“ aprūpino 5 litrų V8 benzininiu varikliu, generuojančiu 44 proc. daugiau galios už pirminę visureigio versiją. 550 AG ir 680 Nm sukimo momentą turintis „F-Pace SVR“ variklis nuo nulio iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,3 sekundės (nuo nulio iki 60 km/val. – per 4,1 sekundės). Didžiausias pasiekiamas SVR greitis – 283 km/val.
Patobulinta ir automobilio išorė: SVR versija turi efektyvesnį oro įsiurbimą, taip pat – papildomas angas variklio gaubte motoro aušinimui. Galinėje dalyje SVR versija turi aerodinaminį aptaką, o užpakaliniame buferyje esančios aerodinaminės angos paverčia automobilio išvaizdą dar agresyvesne.
„Jaguar F-Pace SVR“ versija turi sustiprintą važiuoklę, be to, specialiai šiai versijai sukurti nauji ratlankiai, kad kuo daugiau oro pasiektų gerokai didesnius nei įprastoje versijoje stabdžių diskus. Priekiniai stabdžių diskai čia 395 mm, galiniai – 396 mm. Gamintojas greičiausiai „F-Pace“ versijai numatęs 21-22 colių skersmens ratlankius, galiniai šio modelio ratlankiai – 25 mm platesni nei priekiniai.
Charizmatišką „F-Pace SVR“ garso takelį sukuria „Jaguar“ kintamo vožtuvų režimo aktyvi dujų pašalinimo sistema (angl. Variable Valve Active Exhaust System). Patobulintos ir „Intelligent Driveline Dynamics" (IDD) bei „Electronic Active Differential“ (EAD) sistemos.
„Jaguar F-Pace SVR“ interjere – SVR raidėmis papuoštos aptakių formų priekinės ir galinės sėdynės. Gamintojas siūlo keturias skirtingas interjero spalvas. Nepaisant sportiško charakterio, „F-Pace SVR“ turi 650 l bagažinę ir galimybę prie 4G bevielio ryšio taško prijungti 8 skirtingus įrenginius. Skelbiama, kad vasarą Lietuvą pasieksiančio automobilio kaina prasidės nuo 101 800 eurų.