Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jakų žiedas Klaipėdoje kainavo 140 mln. litų, bet vairuotojai vis tiek čia dūsta spūstyse

Milijonus kainavusi Jakų žiedo rekonstrukcija klaipėdiečių ir priemiesčio gyventojų neguodžia. Žmonės piktinasi, kad naujosios estakados pritaikytos vien į Palangą ir iš jos vasaros sezono metu važiuojantiems gausiems poilsiautojams. Kasdien į darbus pro automobilių spūstis besibraunantiems vairuotojams iš Jakų žiedo didelės naudos nėra. Transporto spūstys po rekonstrukcijos, jei ir sumažėjo, tai nežymiai.
Jakų žiedas
Jakų žiedas

Tai, kad piko metu į Klaipėdą traukiantys automobiliai priversti stoviniuoti kilometrinėse eilėse, liudija www.15min.lt skaitytojo Dovydo atsiųsta vaizdo medžiaga. Joje matyti, kaip iš Palangos pusės išsirikiavusi milžiniška automobilių virtinė. Priartėjusios prie Jakų žiedo mašinos dar kurį laiką stoviniuoja, laukdamos tinkamo momento įsisprausti tarp žiedu skuodžiančių automobilių.

VIDEO: Rytinės spūstys prie Jakų žiedo

Pasibaigus darbo dienai vaizdas toks pat. Skirtumas tik toks, kad automobilių spūstys rikiuojasi jau prie išvažiavimo iš Klaipėdos.

Kad tokių spūsčių būtų kuo mažiau, dar 2008 m. buvo pradėta Jakų žiedo rekonstrukcija. Darbai surijo 140  mln. litų, o spūsčių – nemažėja.

„Neseniai buvome susitikę su Lietuvos kelių direkcijos atstovais. Važiavome į vietą įvertinti situacijos ir vieningai sutarėme, kad Jakų žiedo rekonstrukcija pasiteisins tik po kai kurių darbų korekcijos.

Sutarta, kad transporto pralaidumui mažinti būtinos papildomos eismo  juostos atvažiuojantiems iš Palangos ir iš Klaipėdos sukantiems į Šilutės pusę“, – pasakojo Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas.

Minėtų korekcijų klaipėdiečiai ir priemiesčio gyventojai sulauks dar iki Naujųjų metų. Nusiskundimais dėl spūsčių Klaipėdos prieigose užversta Lietuvos automobilių kelių direkcija tam skyrė apie 400 tūkst. litų.

Lietuvos automobilių kelių direkcija pažadėjo pasirūpinti, kad iki Naujųjų eismo spūstys aplink Jakų žiedą sumažės. Tam atriekta 400 tūkst. litų.

„Atliktas kompiuterinis  modeliavimas parodė, kad transporto pralaidumą aplink Klaipėdą gali padidinti smulkūs patobulinimai Jakų žiede ir aplink jį.

Iš Palangos atvykstantys į Klaipėdą netrukus jau galės į žiedą įvažiuoti dviem juostomis. Pačiame žiede planuojame taip sukomponuoti juostas, kad sukantieji į Šilutės pusę iš kairės neturėtų jokių kliūčių.

Numatomas ir greičio ribojimas. Jei žiede automobiliai važiuoja didesniu nei 50 km per valandą greičiu, tai kitiems įvažiuoti į žiedą pasidaro labai sudėtinga. Dėl to ir susidaro didžiulės laukiančių automobilių prastovos“, –  netrukus startuosiančius darbus vardino Lietuvos automobilių kelių direkcijos  Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas.

Tačiau tai tik smulkios korekcijos, pripažįsta patys Lietuvos kelių direkcijos atstovai. Kol nebus baigtas trečiasis Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas, kurio metu bus nutiesta estakada į Šilutės pusę, išvengti transporto spūsčių aplink Klaipėdą nepavyks. O naujos statybos Jakų žiede geriausiu atveju prasidės tik po ketverių metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos