Jamesas May: „Facebook“ ir „YouTube“ žlugdo laidą „Top Gear“

Vienas iš trijų „Top Gear“ laidos vedėju Jamesas May pripažino, kad pastaruoju metu vis labiau jų televizijos šou apie automobilius nukenčia nuo „Facebook“ bei „YouTube“ portaluose atskleidžiamų laidų siužetų vingių.
Šmaikščioji "Aukščiausios pavaros" Trijulė: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas
Šmaikščioji "Aukščiausios pavaros" Trijulė: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas / „Scanpix“ nuotr.

„Šiais laikais labai sunku nustebinti žmones per televizorių ekranus: viskas, ką darome viešoje vietoje yra filmuojama bei fotografuojama daugybės žmonių. Tokia medžiaga netrukus išplinta „Facebook“ ar „YouTube“ interneto svetainėse. Žmonės sužino, ką mes ketiname parodyti – dingsta intriga“, – teigia „Captain Slow“ (lėtasis kapitonas) pravarde vadinamas britas.

Ironizuodamas situaciją Jamesas pridūrė: „Ateityje mums beliks įsigyti automobilius už, sakykime, 500 svarų (2100 Lt), paskelbti maršrutą, kažkokias užduotis, o visą vaizdo medžiagą montuotojai susuks iš internete patalpintų nufilmuotų kadrų.“

Kokia jūsų nuomonė? Ar iš anksto žinodami, ką pamatysite naujajame, 19-ame „Top Gear“ sezone jo lauktumėte labiau, ar atvirkščiai – dingtų visa intriga?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis