„Šiais laikais labai sunku nustebinti žmones per televizorių ekranus: viskas, ką darome viešoje vietoje yra filmuojama bei fotografuojama daugybės žmonių. Tokia medžiaga netrukus išplinta „Facebook“ ar „YouTube“ interneto svetainėse. Žmonės sužino, ką mes ketiname parodyti – dingsta intriga“, – teigia „Captain Slow“ (lėtasis kapitonas) pravarde vadinamas britas.
Ironizuodamas situaciją Jamesas pridūrė: „Ateityje mums beliks įsigyti automobilius už, sakykime, 500 svarų (2100 Lt), paskelbti maršrutą, kažkokias užduotis, o visą vaizdo medžiagą montuotojai susuks iš internete patalpintų nufilmuotų kadrų.“
Kokia jūsų nuomonė? Ar iš anksto žinodami, ką pamatysite naujajame, 19-ame „Top Gear“ sezone jo lauktumėte labiau, ar atvirkščiai – dingtų visa intriga?