Komisija pažymėjo neblėstantį MX-5 kūrėjų entuziazmą ir tobulą automobilio inžineriją. Perkrautų, sunkių ir labai galingų sportinių monstrų laikmečiu MX-5 liko ištikimas klasikinei sportinio automobilio sampratai – lengvas, grakštus, puikiai valdomas ir labai smagus vairuoti. Jau 26 metus „Mazda MX-5“ įrodo, kad variklio galia nėra svarbiausias privalumas.
Ketvirtosios kartos MX-5 išsiskiria elegantišku KODO dizaino rūbu ir SKYACTIV technologijų rinkiniu. Konstruodami MX-5 inžinieriai laikėsi „Jinba Ittai“ (raitelis ir arklys susiliejantys į vieną) koncepcijos ir klasikinės sportinio automobilio struktūros – variklis priekyje, varantys ratai galiniai, svorio centras – kuo arčiau asfalto.
Net 100 kilogramų lengvesniam už ankstesnės kartos MX-5, automobiliui neprireikė galingos jėgainės – naujasis rodsteris turi arba 1,5 litro darbinio tūrio 131 AG SKYACTIV-G, arba 2 litrų darbinio tūrio 160 AG SKYACTIV-G variklį kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechanine SKYACTIV-MT greičių dėže.
„Tokį rezultatą lėmė visos komandos entuziazmas ir parama, todėl mes labai didžiuojamės MX-5 pasiekimu. Įkvėpti sėkmės, mes ir toliau kursime automobilius, kurių pagrindinis tikslas bus teikti vairavimo malonumą ir o vartotojai juos rinktųsi vėl ir vėl“, - sakė „Mazda Motor Corporation“ prezidentas Masamichis Kogai.
Japonijos metų automobilis renkamas nuo 1980 metų. Per visą laikotarpį titulą yra laimėję 6 „Mazda“ modeliai.