Senų prekės ženklų gamintojams sunkiai sekasi kurti elektromobilius, nes jie labai stengiasi išlaikyti savo tapatybę. Elektromobiliai gali turėti savitą charakterį, bet, atrodo, kelių dimensijų jiems vis tiek trūksta. „Ferrari“ gali girtis savo ilga istorija ir per ją išlaikytais išskirtiniais markės bruožais, bet kaip reikės pereiti prie elektromobilių, kurie neturi transmisijos, variklio garso ar charakteringo variklio apskritai? Elektromobilio variklis yra nejaučiamas, o senas-geras V8 ar V12 „Ferrari“ buvo labai svarbus.
Iš tikrųjų, „Ferrari“ jau kurį laiką kuria savo pirmąjį elektromobilį, todėl jau visai greitai sužinosime, ar šis galvosūkis bus išspręstas. „Ferrari“ atskleidė, kad pirmasis markės elektromobilis bus parodytas 2025 metais. Kas tai bus?
Na, 2023 metais „Ferrari“ leisis į Le Mano 24 valandų lenktynes hiperautomobilių (buvusi LMP1) klasėje. Ten tikrai dalyvaus hibridinis „Ferrari“ automobilis, kuris, tikėtina, turės įtakos ir įprastų „Ferrari“ automobilių dizainui bei technologijoms. Pernai nutekinti patentų piešiniai rodo, kad „Ferrari“ dirba prie keturiais ratais varomo elektrinio superautomobilio, kuris turės po vieną variklį kiekvienam ratui.
„Ferrari“ savo elektromobilių rinkai nori pasiūlyti savo „unikalumą ir aistrą“. Anksčiau kompanijos vadovai teigė, kad „Ferrari“ pristatys tik tokį elektromobilį, kuris pasiūlys ką nors naujo. Tai labai intriguoja, nes atrodo, kad „Ferrari“ nenueis lengviausiu keliu – tai nebus tiesiog elektrifikuotas „Ferrari F8 Tributo“. „Ferrari“ elektromobilis privalo turėti bent kelias unikalias savybes, o sąsajos su automobilių sportu apskritai yra „Ferrari“ klasika.
2020 metais „Ferrari“ pardavė 9119 automobilius – lyginant su 2019 metais pardavimai krito 10 proc. Tai nėra tragedija, turint omenyje, kad pasaulis išgyveno pandemiją. „Ferrari“ apskritai gali tikėtis pardavimų šuolio, kai 2022 metais paleis pirmąjį savo visureigį „Purosangue“.