Tiesa, jis nekalba apie pasitraukimą iš drifto visam laikui – T. Foustas oficialiai tik „daro pertrauką“ „Formula D“ varžybose, tačiau pasirodys keliuose kasmetiniuose renginiuose, pavyzdžiui „Formula Drift UAE“ Abu Dabyje.
Kaip pasitraukimo priežastį „Scion Racing“ komandos narys mini didelį savo užimtumą. Nieko stebėtino – be „Formula D“, praėjusiais metais jis buvo amerikietiškojo „Top Gear“ vedėjas, dalyvavo ralio čempionate „European Rally“ bei laimėjo pirmąją vietą „X–Games“ varžybose, kuriose „Gymkhana GRID“ rungtyje netgi nugalėjo jos sumanytoją Keną Blocką.
„Tannerio pasitraukimas - tai tarsi karti piliulė, kurią privalome nuryti. Jis buvo vienas geriausiai žinomų „Formula D“ vairuotojų ir tikimės, kad jo paliktą tuščią vietą užims kuris kitas neeilinius sugebėjimus turintis žmogus“ – teigia Jimas Liaw, „Formula D“ prezidentas.
Tuo tarpu buvusi T. Fousto komanda „Scion Racing“ paskelbė susijungusi su dar ankstesne auksinio vaikio ekipa „Team Need for Speed“. Abi komandos kartu kuria naują bolidą 2011 metų sezonui, už kurio vairo sėdės norvegas Fredricas Aasbo, dukart Skandinavijos varžybų serijos „Nordic Drifting Championship“ nugalėtojas.
Ankstesnis T. Fousto drifto automobilis, palyginus su standartiniu „Scion tC“, turėjo tik jo kėbulą. Variklis jame buvo įmontuotas 5.7 litro V8, gamintas TRD („Toyota Racing Development“) ir pasiekiantis 650 AG.
Visa transmisija bei važiuoklė taip pat buvo radikaliai perdaryta, panaudota ir pritaikyta nemažai dalių iš tokių automobilių kaip „Toyota Supra“ – patys „Scion tC“ modeliai juk buvo leidžiami tik priekiniais varomais ratais.