Pats reikliausias iš visų struktūrinių bandymų yra naujai įvestas nedidelis avarijos į atsikišusią kliūtį imitatorius. Jis tiesiog sudrasko daugumą automobilių, kurie buvo suprojektuoti įprastam priekinės dalies avarijos testui. Tačiau dabar daug naujų modelių buvo pertvarkyti ar naujai sukurti ir šio testo nebebijo.
„Golf GTI“ ne išimtis – jam sekėsi neblogai. Saugumo bandymų ekspertai ataskaitoje parašė štai ką: „Maža bet kokių reikšmingų sužalojimų galimybė tokios sudėtingos avarijos metu. Nors manekeno galva beveik nuslydo nuo kairės pusės oro pagalvės, šoninė oro pagalvė apsaugojo galvą nuo trenkimosi į šone esančius automobilio struktūrinius objektus.“
Automobiliai buvo įvertinti „Top Safety Pick+“, papildomą pliusą gavę už aktyvią susidūrimo prevencijos sistemą, nors ji ir buvo įvertinta tik vidutiniškai.