JAV tikrina 30 mln. automobilių, kuriuose įrengtos „Takata“ oro pagalvės

JAV nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) pradėjo tyrimą dėl Japonijos „Takata Corp.“ gamybos oro pagalvių sistemų galimų gedimų, skelbia JAV žiniasklaida.
Nekokybiškos „Takata“ oro pagalvės
Nekokybiškos „Takata“ oro pagalvės / „Scanpix“/AP nuotr.

Tai gali paliesti daugiau negu 20 automobilių gamintojų 2001-2019 metais pagamintų apie 30 mln. automobilių, praneša leidinys „The Hill“.

Jo duomenimis, šių gamintojų sąraše – „Ford Motor“, „General Motors“, „Honda Motor Co.“, „Nissan Motor“, „Subaru“, „Ferrari NV“, „Mazda“, „Toyota Motor Corp.“, BMW, „Jaguar Land Rover“, „Tesla“, „Daimler AG“, „Chrylser“.

NHTSA kol kas oficialiai nepaskelbė apie tyrimą, tačiau apie jį informavo gamintojus.

„The Hill“ nepavyko gauti komentarų nei iš NHTSA, nei iš automobilių gamintojų.

2013–2020 metais pasaulyje buvo atšaukta apie 100 mln. „Takata“ gamybos oro pagalvių. Neteisingas jų veikimas lėmė mažiausiai 28 žmonių žūtį, o daugiau kaip 400 žmonių patyrė sužalojimų.

2017-aisiais „Takata“ pasiskelbė esanti nemoki, o 2018 metais Japonijos korporaciją įsigijo investuotojų konsorciumas, vadovaujamas JAV „American Key Safety Systems“ (KSS), priklausančios Kinijos „Ningbo Joyson Electronic“.

„Takata“ – 1933 metais šeimos įkurta korporacija, iš pradžių gaminusi komponentus parašiutams. Devintajame dešimtmetyje ji pradėjo gaminti oro pagalves „Honda Motor Co.“ automobiliams pagal pastarosios užsakymą. Tuo pat metu „Takata“ plėtėsi už Japonijos ribų: pirmoji gamykla užsienyje pradėjo veikti 1980 metais Pietų Korėjoje, o 1984-aisiais – pirmoji bendra įmonė Jungtinėse Valstijose, 1988 metais gamyba pradėta Jungtinėje Karalystėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis