„Jeep“ pardavimai Europoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje (EMEA) auga jau 23 mėnesį iš eilės. Rugsėjo mėnesį prie jų augimo itin prisidėjo šiemet Lietuvoje pristatytas išskirtinio dizaino „Jeep Renegade“, kurį dažniausiai ir rinkosi Europos pirkėjai.
Džiugu, kad „Jeep“ vis labiau pamėgsta ir lietuviai – šiemet jų pardavimai, lyginant su praėjusiais metais, mūsų rinkoje auga vidutiniškai 50 procentų. Tiesa, mūsų rinkoje pats populiariausias – premium klasės „Grand Cherokee“, – sakė įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
„Fiat Chrysler Automobiles“ priklausantis gamintojas „Jeep“ pardavimus EMEA regione rugsėjo mėnesį padidino 63 proc., Europoje – 132,5 proc., o Lietuvoje – 50 procentų. Tai buvo antras geriausias mėnuo EMEA regione prekės ženklo istorijoje ir pats geriausias – Europoje. Pastarojoje rinkoje daugiausia „Jeep“ automobilių parduota Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje. Dažniausiai pirkėjai rinkosi naująjį „Jeep Renegade“ – 62 proc. iš visų parduotų modelių Europoje.
Per devynis šių metų mėnesius „Jeep“ pardavimai Europoje jau viršijo praėjusių visų metų pardavimus ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 158,7 proc., o EMEA regione fiksuotas 75 proc. augimas.
Europoje itin populiarus „Jeep Renegade“ yra laikomas itin universaliu visureigiu: automobilyje įdiegtos visų varančiųjų ratų sistemos „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Active Drive Low“.
Kaip ir „Cherokee“ modelyje, „Jeep Renegade“ išjungus galinį varomąjį tiltą važiuojama ekonomiškiau. Tačiau kai tik sistema pajunta poreikį visiems varomiesiems ratams, ji galinį tiltą įdarbina automatiškai. „Renegade“ gali būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija ar mechanine pavarų dėže.