Jeremy Clarksonas metė iššūkį Kenui Blockui – slydo šonu, šoko per griovį ir nufilmavo „Farmkhana“

BBC televizijai pamojavę atsisveikinimo nosinaite ir išėję pas „Amazon“, „The Grand Tour“ laidos vyrukai trykšta keisčiausiomis idėjomis. Antrajame laidos sezone jie nusprendė, kad Kennethas Blockas, geriau žinomas kaip Kenas, nėra įspūdingiausių automobilinių triukų autorius.
„Farmkhana“ STOP kadras
„Farmkhana“ STOP kadras / 15min nuotr.

Kenas Blockas visuotinai žinomas ralio pilotas. Tačiau išgarsėjo jis ne tiek pergalėmis Pasaulio ralio čempionate (WRC) ir ralio kroso trasose, o įspūdingomis vaizdų serijomis, pavadintomis „Gymkhana“.

VIDEO: [HOONIGAN] Ken Block's GYMKHANA NINE: Raw Industrial Playground

Jeremy Clarksonas, vienas iš laidos kūrėjų, pareiškė, kad bet kuris galėtų važiuoti taip, kaip K.Blockas, net ir jis. Anot J.Clarksono, viskas priklauso tiesiog nuo vaizdo klipo montažo. Ir kai jo kolegos Richardas Hammondas ir Jamesas Mayus tuo nepatikėjo, jis nusprendė įrodyti savo tiesą, sukurdamas nuosavą K.Blocko stiliaus filmuką.

Rezultatas – įspūdingas vaizdo klipas „Farmkhana“, kuriame J.Clarksonas sėdo prie kiek senstelėjusio, raliui skirto „Subaru WRX STI“ vairo ir pademonstravo aukštą klasę.

„The Grand Tour“ laidos vedėjas čiuožė skersas, piešė „saules“ vištidėje ir aplink šieno kauges kėlė dulkių debesis, pasinaudojęs automobiliu į gardą pargynė būrį avių, netgi peršoko per griovį, pilną vandens.

VIDEO: The Grand Tour: Farmkhana

Tiesa, laidoje parodytas vaizdo klipas žiūrovus sužavėjo tik trumpam, o J.Clarksono kolegos išdavė ne vieną paslaptį, kaip atrodė šio vaizdo gamyba. Paaiškėjo, kad netgi įspūdingą slydimą šonu per tarpą tvoroje teko kartoti mažiausiai triskart.​​​​

VIDEO: The Grand Tour: Farmkhana, The Gate, Behind The Scenes

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis