MX-5 yra vienas iš automobilių, gaminamų pagal seną, klasikinį receptą. Kompaktiškas kabrioletas pasižymi ne tik mažu svoriu, bet ir atmosferiniu 2,0 litrų varikliu, kuris galią siunčia į galinius varančiuosius ratus. Grakštus valdymas bei entuziastiškas charakteris – kriterijai, lėmę entuziastingų vairuotojų dėmesį šiems automobiliams.
Tačiau „Jota Mazda MX-5 GT“ nuo serijinių MX-5 išsiskiria ne tik unikalia kėbulo apdaila. Po variklio gaubtu tūno gamyklinis 2,0 litrų atmosferinis keturių cilindrų variklis, tačiau jo galia padidinta net 45 AG. Šiais laikais tokie galios prieaugiai nuostabos nekelia, tačiau negalima pamiršti, kad „Mazda“ šiame modelyje nemontuoja priverstinio oro pripūtimo sistemos, todėl bet kokie galios prieaugiai išgaunami daug brangesniais bei sudėtingesniais būdais.
„Jota Sports“ inžinieriai tvirtina, kad maksimalus automobilio greitis sieks 225 km/val., o iki 100 km/val. rodsteris pagreitės per 6,4 sek. – 1,5 sek. greičiau nei baziniai „MX-5 Sport Tech“ modeliai. Gamintojas nurodo, kad degalų sąnaudos po atliktų modifikacijų pasikeitė minimaliai.
Variklis ir išorės apdaila nėra vieninteliai pokyčiai, lyginant su baziniai modeliais. „Jota MX-5 GT“ turės ir sportinius „Bilstein“ firmos suprojektuotus amortizatorius, anglies pluošto galinį difuzorių ir odines „Recaro“ sėdynes. Už papildomą kainą klientams bus pasiūlyta įsigyti ir iš anglies pluošto pagamintą priekinį skirstytuvą bei galinį spoilerį, o tiems, kurių manymu mašinos pakaba yra pernelyg minkšta, siūloma užsisakyti „Ohlins“ firmos pakabos detales.
Savaime suprantama, tokie dalykai už „ačiū“ neduodami. Teigiama, jog „Jota GT“ įranga bazinę 30 tūkst. svarų (daugiau nei 120 tūkst. Lt) kainą padidins trečdaliu – papildomais 10-čia tūkstančių svarų (apie 40 tūkst. Lt).