Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Juk ne limuzinas: kodėl „Mercedes“ ryžosi gaminti A Klasės hečbeką?

Nors Karlo Benzo 1886 metais užpatentuotas „Benz Patent Motorwagen“ yra laikomas pirmuoju automobiliu, pirmasis „Mercedes-Benz“ markės modelis buvo pagamintas tik 1926 metais.
Mercedes-Benz šiuo automobiliu pirmą kartą žengė į kompaktiškų hečbekų rinką. (Gamintojo nuotrauka)
Mercedes-Benz šiuo automobiliu pirmą kartą žengė į kompaktiškų hečbekų rinką. (Gamintojo nuotrauka)

„Mercedes-Benz“ iš karto tapo prabangių automobilių gamintoju ir toks yra iki šiol. Tiesa, šis įvaizdis šiek tiek susvyravo 1997 metais, kai prasidėjo A klasės hečbeko gamyba.

20-ojo amžiaus pabaigoje automobilių rinka atrodė labai segmentuota ir skirtingos markės turėjo savo teritorijas. Pigesni, kompaktiški automobiliai nebuvo „Mercedes-Benz“ duona, bet šis prabangių ir komercinių mašinų gamintojas ne kartą demonstravo norą žengti į šį sektorių.

1982 metais pristatytas koncepcinis automobilis NAFA nustebino ne vieną – negi „Mercedes-Benz“ ruošiasi gaminti miesto mažylį? Vos 2,5 metrų ilgio NAFA buvo labiau jau idėja nei gamybai ruoštinas produktas.

Tai tikriausiai labiausiai ir domino „Mercedes-Benz“ vadovus – galimybė dalį aukštos klasės automobilių gamyboje sukauptos patirties nuleisti į maždaug „Volkswagen“ lygį ir taip, galbūt, išplėsti „Mercedes-Benz“ horizontus bei pademonstruoti inžineriškai kūrybišką mąstymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?