Ką daryti, kad jūsų automobilis nuvažiuotų 500 000 km

Lietuviams gan įprasta automobilio ridai pasiekus bent 500000 kilometrų pradėti galvoti apie jo pardavimą ir naujos transporto priemonės pirkimą. O kartais net ir anksčiau. Tačiau jei automobilis jums ne tik daiktas, skirtas nusigauti iš vienos vietos į kitą, gali būti, kad bėgant laikui prie jo prisirišite ir keisti tiesiog nenorėsite. Gal dėl puikios interjero ergonomikos, gal dėl nuostabių valdymo savybių, o gal tiesiog dėl sentimentų, nes tai automobilis, kuriame užaugo jūsų vaikai, rašo autoplius.lt.
volvo p1800
Volvo p1800 koncepcija

Pasaulyje yra pasitaikę atvejų, kai automobilis ne tik pasiekia minėtus 500000 kilometrų, bet ir perlipa šešių nulių zoną. O tai jau skamba tikrai įspūdingai. Tačiau tokių atvejų nėra daug.

Vienam amerikiečiui priklausantis 1966 metų gamybos „Volvo P1800“ 2013 metais buvo nuvažiavęs jau daugiau nei 4,8 mln. kilometrų. Skaičiai skamba dar įspūdingiau, kai sužinai, kad šis „Volvo“ buvo pirktas vos už 4000 eurų sumą.

Dar vienas rekordininkas – 1976 metų gamybos „Mercedes – Benz 240D“. Graikijoje gyvenantis vyras su šiuo automobiliu dirbo taksi vairuotoju ir kasdien veždamas keleivius nuo 1981 iki 2004 metų pravažiavo kiek daugiau nei 4,5 mln. kilometrų. Dabar šis „Mercedes – Benz“ ilsisi Štutgarto automobilių muziejuje.

1976 metų gamybos „Mercedes – Benz 240D“
1976 metų gamybos „Mercedes – Benz 240D“

Į daugiausiai kilometrų pasaulyje nuvažiavusių automobilių sąrašus patenka ir „Volkswagen Beetle“. Už beveik 2000 eurų pirktas 1963 metų gamybos automobilis pravažiavo beveik 2,5 mln. kilometrų. Tiesa, per tą laiką savininkas pakeitė 7 variklius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis