Mano aukščiau paminėti rekordai buvo pasiekti prieš daugybę metų gamintais ir daug elektronikos neturinčiais automobiliais.
Automobiliais, kurie buvo gaminti tam, kad važiuotų kuo ilgiau, o ne tik tol, kol baigiasi garantija. O ar šiuolaikiniai automobiliai gali nuvažiuoti daugiau nei 500000 kilometrų? Mechanikai sako, kad taip. Tačiau tam, kad pasiektume tokį rezultatą, transporto priemonei reikia skirti daugiau meilės.
Kodėl ir kaip reikia rūpintis varikliu: nepalikite viso darbo mechanikams
Aštuntąjį ar devintąjį dešimtmetį gaminti automobiliai buvo gerokai paprastesni. Juose retai kada buvo sutinkami kompresoriai, turbinos, automatinės pavarų dėžės ar adaptyvios važiuoklės. Tai buvo dalies prabangių automobilių sudedamoji dalis. O šiandien šiuos elementus galima rasti daugumoje transporto priemonių.
Vien variklio skyriuje galime rasti vieną turbiną, dvi trubinas, kompresorių, papildomą 24 V sistemą ir dar daugiau įvairių elementų. O kur dar hibridinės sistemos. Todėl mylint savo transporto priemonę reikėtų ja pasidomėti ir patiems. Nepalikti viso darbo tik mechanikams. Tokiu atveju problemas pastebėsite ne tik joms atsiradus, bet ir artėjant.
Priešingai nei mano dauguma žmonių, svarbiausia automobilio sudedamoji dalis, kurią reikia pastoviai prižiūrėti, nėra variklis ar važiuoklė. Svarbiausia dalis – kėbulas. Kodėl, paklausite? O todėl, kad automobilyje galima pakeisti visas dalis išskyrus kėbulą.
Kėbulo korozija
Pagrindinis automobilio kėbulo priešas – korozija. Jeigu dauguma elementų, lyginant senas ir apynaujas transporto priemones, skiriasi, tai kėbulas – ta vieta, kur niekas nepasikeitė. Automobiliai ir toliau rudyja, o mūsų klimato sąlygos ir ant kelio barstoma druska prie to puikiai prisideda.
Ką daryti, kad automobilio kėbulas dar ilgus metus išliktų sveikas ir neturėtų skylių? Čia išmintis atkeliauja dar iš mūsų senelių ir prosenelių. Nuo korozijos vertėtų apsaugoti visus ant savo automobilio kėbulo esančius tarpelius, plyšius ir vos matomas ertmes, kuriose gali kauptis vanduo bei nuo kelio dangos pakliūnantys nešvarumai. Tam yra sukurtos specialios medžiagos.
Taip pat reikėtų nepamiršti ir automobilio dugno. Svarbu apsaugoti ir jį. Būtent apatinei automobilio daliai tenka didžiausia druskų dalis. O surūdijęs dugnas gali kelti problemų net keičiant važiuoklės dalis. Šį procesą vertėtų kartoti kasmet.